Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '13

 
Kategori
Üniversiteler
 

MAKÜ’nün iki öğretim üyesi profesörlük unvanını aldı

MAKÜ’nün iki öğretim üyesi profesörlük unvanını aldı
 

MAKÜ REKTÖRÜ PROF. SAATÇI


MAKÜ’de iki öğretim üyesi profesörlük unvanı kazandı.
 
MAKÜ’de iki öğretim üyesi profesörlük unvanı kazandı. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi (MAKÜ) Yönetim Kurulu toplantısı sonrasında, profesörlük kadrosunu kazanan, Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. H. Seval Köse ile Veteriner Fakültesi Hayvan Besleme ve Beslenme Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyesi Fatma Karakaş Oğuz’a MAKÜ Rektörü Prof. Dr. Mustafa Saatçı tarafından profesörlük binişleri giydirildi.
 
Yönetim kurulu üyelerinin de bulunduğu biniş giydirme töreninde konuşan Rektör SAATCI,“Üniversitemiz yönetim kurulu olarak bu dönem Profesörlük payesini hak eden siz iki değerli öğretim üyemize yönetim kurulu huzurunda binişlerini vermek istedik. Bu uygulama üniversitemizde bir ilk ve bunun sürekli olmasını diliyoruz. Tebrik ediyorum ve hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.
 
Toplam blog
: 510
: 505
Kayıt tarihi
: 04.04.08
 
 

"Cv" Dedikleri Özgeçmişim 1953 yılının karanlık günlerinde Haziran ayının 24. günü, ağaçların mey..