Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

Maniplasyondaydım!

Maniplasyondaydım!
 

Kurtlar Vadisini takip edeniniz vardır! Büyük İskender’in odasına benzer bir yere aldılar beni!

“Yazılarına bugünden itibaren son vereceksin!”

“Ayıp olur Millete!”

“Boş ver! Hepsini de sileceksin!”

“Daha da ayıp olur!”

“Planımız bu!”

“Ne planı bu?”

“Milliyet Blogda operasyon yapacağız! Seni bu operasyonun başına aldık! En çok yazanlardan birisin! En çok yorum alanlardan da! Bu işe seni uygun gördük!”

“Başıma iş almayayım!”

“Arkanda biz varız korkma!”

“Siz kimsiniz?”

“Bunu diyen pek yaşamadı!”

“ Sorumu geri aldım!”

“Duyduk bir kere! Ama sorduğun iyi oldu! Seninle Milliyet Blogda maniplasyonlar yapacağız! Toplum mühendisliği yani!”

“Tahsilim yetmez Abi! Başka biri yok muydu? Birkaç tanıdığım var böyle! Onları tavsiye etsem?”

“Sen en uygunuydun! Biz araştırmadık mı zannediyorsun?”

“Ne yapacağım peki?”

“Sonra tekrar başlayacaksın yazılarına! Eften püften konular yazacaksın! Toplumun nabzını düşüreceksin! Hararet yüksek!”

“Anladım da kabul ederler mi beni tekrar?”

“İçeride adamımız var! Onayın kısa sürecek! Hatta yorumların da çok olacak! Sanal bloger ayarladık bu işe!"

"İyi bakalım!

....

Dün akşam tesadüfen gördüm bu kaydı internette! Dikkatlice dinleyince ben olduğumu anladım! Sizler duymadan ben açıklayayım dedim!

Üzgünüm! Tehdit etmişlerdi!

Huriye de yok hayatımda, Zehra da, Makbule de , Naciye de! Bunlar gizli servis işiydi! Görevleri bitti, gittiler!


İtiraf ediyorum!

Not: Siz de göreceksiniz internette! Aman inanmayın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..