Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Masallar...

Masallar...
 

Dandini dandini dastana. Danalarmı girmiş bostana. Daha ne kadar avutabileceğim kendimi abuk sabuk masallarla...:))

Yeni bir yıl kimilerine göre, kimilerine göre ise biten bir gün daha. Gece bitiyor sabah oluyor. Her geçen gün yeni gelicek günün evsahipliğini yapıyor.

Güzel bir peri gelip sihirli değneğiyle yedi yıl önce bu gece dokundu omuzuma... Peri güzeldi ama ben o güzelliğin nimetlerini kelimenin tam anlamıyla çok kötü kullandım... Yedi yıl boyunca uyudum yada uyuduğumu sandığım uykudan şimdilerde uyanır oldum... İnalılmaz kötü geçen bir yedi yılı geride bıraktım... Yapayalnız geçirdiğim gecelerime günleri, günlerede geceleri ekledim... Çentikler ektim evimde yeşillik olur diye sakladığım toprak dolu saksılarıma... Yeşillik olsun diye tohumlar buldum komşu köylerden... Çoğu kez arkama sıraladım dağları yetmedi gesi bağlarında dolanıp durdum... Sırtımda kahır yüklü heybemle güzellikler sunmaya çalıştım tanıdığım, bildiğim kim var yada yoksada..Türlü türlü dertler ekledim yetmedi yenilerini bulup ekledim... İlmek ilmek dokudum kilimleri... Test edilip onaylandım...:))Kargodan uçakla geri gönderildi...:))

Bundan tam yedi yıl önce, yine bir yılbaşı gecesi yapayalnız kalacağım günlerin hayaliyle uykuya daldım... Yedi yıl süren sessizliğin ardından yumurta sonunda çatladı... Hatta kırıldı... Değim yerindeyse içi çürüdü yeniden yapılandırıldı...

Siz siz olun böylesine gecelerde sakın ha sakın yedi yıl boyunca sürecek bir uğursuzluğa imza atmayın... Ben diledim ve Allah kabul etti ve şimdi çok pişmanım... Bu gece yine dilek diliycem ama asla yalnız kalmak için değil... Bu sefer çok kalabalık bir Aile olabilmek ve hiç bir zaman yalnız kalmamak için... Sağlık huzur, bol kazanç ve saadet dolu mutlu günler benimle olsun ve sizinlede...

Yeni yılınız kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..