Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Matematik ve Cumhurbaşkanı

Yazar Trevanian
Şibumi adlı eserinde
“insan yaşamına
Matematik katmalı ve şiir yazmalı”
der
Bu söz sana da öğüt olsun Cumhurbaşkanım
Son günlerde seni izlerken
İşinde matematik kullanmadığını
Ve şiirle alakalı olmadığını net şekilde görüyorum
Matematik girmezse işe
O iş kişisel ve günübirlik olur
Tüm zamanların doğrusu olmaz
Nitekim yaptığınız işler böyle
İşe şiir katmazsanız
O iş duygusal olmaz
Şu çok önemli Cumhurbaşkanım
Bir insan
Bir işi her gün yaparsa işçi olur
Bir insan
Her gün yaptığı işe aklını koyarsa usta olur
Bir insan
Her gün yaptığı işe aklını ve duygularını koyarsa
O işin sanatçısı olur
Ben sizde bu sanatçı durumunu da göremiyorum
Evet Cumhurbaşkanım
İşinize matematik ve şiir katınız
İşin sanatçısı olunuz
Göreceksiniz işte o zaman çok mutlu olacaksınız
Siz Cumhurbaşkanım mutluluğu önemsemiyorsunuz
Bu çok açık şekilde görülüyor
İnsanlarla hırlaşıp durmanız bunu gösteriyor
Bir tutturdunuz
Bay Kemal söylemine asla vazgeçmiyorsunuz
Bu yanlış
Siyaset demokratik siyaset ise eğer
İktidar muhalefet kavgalı değil çekişmeli olur
Görüyorum ki Cumhurbaşkanım
Siz siyaseti kavgalı siyaset sanıyorsunuz
İşte bu durum
Sizin işinizde matematik kullanmadığınızı
Ve şiirsel yaklaşmadığınızı
Dolaysıyla işinizin sanatçısı olmadığınızı gösteriyor
Böyle olunca da
Siz asla mutlu değilsiniz Cumhurbaşkanım
Ben bir piri faniyim ve ben
İnsanların mutlu olmasını öğütleyenim
Sizin de mutlu olmanızı size öğütlüyorum
Mutlu olmaya bakın Cumhurbaşkanım
Bu dünya fani
Bu dünya fani
Bu dünya fani be Cumhurbaşkanım
Gelin şu kavgacı halinizi terk ediniz
Hoşgörüye geliniz
Arzularınızı hırsınız frenleyiniz
Daha da önemlisi sıfırlayınız
Nirvanaya geçiniz
Şu yaşamı mutluca yaşayıp gidiniz
Bunun yolu işte Cumhurbaşkanım
Nirvana gönüllüsü olmak
Ve işinde sanatçılaşmaktır
Ayıplamaktan suçlamaktan vazgeçip
Kendi işini dört dörtlük yapıp
Güzel düşünüp güzel söyleyip güzel davranıp
Dünya âleme örnek olup
El üstünde tutulmaktır
Sorarım size
Siz bunları düşünüyor musunuz hiç
Düşünmüyorsunuz
Düşünün
Düşünün
Düşünün Cumhurbaşkanım düşünün

Benden bu kadar
Yüzünüz güleç bahtınız açık olsun
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..