Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Gülmeyi Akıl Edelim

Son günler
Asabi günler olarak geçiyor
Çoğunluk öfkeli
Öyle böyle değil hani
Bu durum
Bir öğretmen olarak beni
Önce şaşırtıyor
Sonra çok üzüyor

Benim adımı
Sevgi koydu yakınlarım
Öğretmenlerim öğrencilerim
Benim de
“Adım Sevgi” diye bir şiirim var
Ben sevgiyi çok severim
Seven olmayı çok severim
Sevgi yayan olmayı çok severim
Çünkü
Sevgidir insanları öfkeden döndüren
Sevgi, sevgi titreşimleri yayar
Sevgi titreşimleri karşıda sevgi oluşturur
Bu da kardeşlik demektir
Barış demektir
Birleşme dayanışma demektir
Sonuçta gelişme demektir

Ünlü Profesör Özcan Köknar
“Kişilik” adlı kitabında
Öfke savunma aracıdır
Karşıdan korkan insan
Önce davranarak öfke gösterir
Böylece kendini korur sanır

Oysa yanlış bu
Yanlış çünkü öfke, öfke doğurur
Karşılıklı öfkelenme saldırıya dönüşür
Belki de sonu ölüme gider bu davranışın der

Bunun için
Öfkeden uzak durulmalıdır
Onun yerine gülme gelmelidir
Gülme mutluluk hormonu üretir
İnsan kendini mutlu eder

Mutlu insanda öfke asla olmaz
Öfke olmayınca
Orta yerde hır gür olmaz
İnsanlar barış içinde yaşar giderler

Gülme
İnsanda kafa ve gönül takınaklığı bırakmaz
Kafa ve gönül takınaklığı olmayınca
Duyular vücutta kalırlar
Her türlü rahatsızlık karşısında
Beyin duyuları kullanarak
Gerekli salgılamaları yaptırır
Vücudu kolayca korur

Sağlıklı duyu yapısına sahip insan vücudu
Mükemmel doktor ve eczanedir
Bu böyle biline

Son günlerin olumsuzluklarını
Gelin gülmeyi akıl ederek giderelim
Gülelim
Gülelim
Gülelim
Mutluluk hormonları salgılayalım

Hem kendimizi
Hem çevremizi
Mutlu kılalım mutluluk olalım

Olmazları olur yapalım
Yaratıcı yönümüzü öne çıkaralım
Hep birlikte gelişmiş ülke yaratalım

Gülmeyi akıl edelim canlar
Gülmeyi akıl edelim canlar
Korkmayın kimse size deli demez
Delirmeye yüz tutmuş insanların aklına gelmez
Gülene deli demek

Gülelim
Gülelim
Gülelim
Gülelim canlar gülelim

Yüzünüz güleç bahtınız açık olsun
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..