Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhurbaşkanının Hoşgörüsü

Bakıyorum
Tarafsız bir gözle Cumhurbaşkanımıza
Eleştiriye kapalı
Oysa cumhurbaşkanı
Eleştiriye öylesine açık olacak ki
Gören duyan şaşıracak
Rahmetli
Süleyman Demirel örneği olacak

Şunu bilecek ki
Cumhurbaşkanın hoşgörüsü
Geleceğe atılan güzellik tohumlarıdır
O
Ne kadar hoşgörülü davranırsa
Toplum da o denli hoşgörülü olur

Yapıcı eleştiriler yapılır
Böylece
Yanlıştan dönülür doğruya gelinir
Birlik beraberlik gelişir
Toplumsallık çok güçlenir
Toplum güçlü toplum olur

“Birimiz hepimiz için
Hepimiz birimiz için”
söylemleri doğar
İyilikte de kötülükte de eller birleşir
Kötüye karşı birlikte durulur
İyilikler karşılıksız yapılır olur

Şu güzel ülke
Ekonomide
Teknikte teknolojide
Sanatta
Kültürde
Eğitimde
Önüne geçilemez hal alır
Var mı bundan güzeli
Sorarım size
Yok dediğinizi duyuyorum hissediyorum

Cumhurbaşkanı
Şunu bir düşünmeli derim ben
Ülkeyi 16 yıl güçlü şekilde yönettim diyor ya
Neden her yurttaşın oyunu alamıyor
Bu insanlar düşüncesiz miler ki
Ülkeye dolaysıyla kendilerine
Bunca hayırlı insana tam destek olmuyorlar

Bence
Cumhurbaşkanı ve en yakınlarının
Bu konu üzerinde oturup düşünmeleri gerekir

Ben derim ki
Bir insan seçimle bir yere gelmişse
O insan
Yapacağı olumlu çalışmalarla
Her sene daha çok insanı yanında görmeli

Nedir bu çalışmalar
Hoşgörü çerçevesinde insanlara yaklaşacak
Cumhurbaşkanı
Ve insanların yarınları bugünden daha güzel olacak
İnsanlar asla ve kata yarın endişesi duymayacaklar

Yarın endişesi duymayan insan
Bunun kıymetini bilir hem de çok iyi bilir
Ve bu sağlıklı durumu yaratana çok daha yaklaşır
Yakınlarının da yaklaşmasını sağlar

Dün oy vermeyenler bugün oy verirler
Bu gidiş gittikçe çoğalır
Hal öyle hal alır ki
Yapılacak yeni seçimde karşısına aday çıkmaz
Hangi insan
Dosdoğru çalışıp üretip duran insanı
Bırakıp da bir başkasına yönelir ki
Yönelmez canlarım yönelmez

Ben
Bu konuya yaklaşmalı Cumhurbaşkanı diyorum
Bilge lider olmalı
Yani
Doğru sözlü ve verdiği sözde duran olacak
Alabildiğine müşfik olacak
Sevecenliğini asla kaybetmeyecek
Ve de
Etkin dinleyen olacak
İnsanları can kulağıyla dinleyecek yani
Olmazları olduracak

Bilge lider
Yönettiği ülkeyi cennete çevirir canlarım
Çünkü
Bilge lider yönetiminde olmaz diye bir şey olmaz
“Olmaz olmaz deme olmaz olmaz” sözü gerçekleşir

Son sözüm
Lütfen cumhurbaşkanı bırakın şu
Bay Kemal hitabını da Kemal Bey deyiniz
Ve şu ülkede kırgın kalp bırakmadan gidiniz
Vakti gelince ebediyete

Yüzünüz güleç bahtınız açık olsun               

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..