Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '07

 
Kategori
Eğitim
 

Matematik yaktın bizi..

Matematik yaktın bizi..
 

Oldum olası sevemedim matematiği.

Öyle 2 soru çözemeyip, kenara koyanlardan da değilim.

Özel kitaplar, hocalar, dershaneler az uğraşmadım.

Ama olmuyor ne yapalım.

Matematiğe harcadığım parayla şimdiye zengin olup, bayramı Miami sahillerinde geçirebilirdim.

Ben matematikle bayram yaptım.

Uğraş, didin, çabala yok olmuyor.

Şimdi nerden aklıma geldi bu?

ÖSS'ye hazırlanırken matematik netlerim hep düşük çıkardı.

Felsefe, Türkçe de tam yapan vatandaş orada çakılır kalırdı.

Hocalardan bol bol nasihat dinlerdik.

''Yavrum çalış.''

''Uğraş.''

''Böyle olmaz.''

Tamam haklısınız da bunun bir yolu, yöntemi varsa gösterseniz.

Biz lafla memleketi kurtarmaya alışkın olduğumuzdan herşeyi lafla çözmeyi severiz.

Eğer ''Uğraş.'' demekle bu iş çözülseydi şimdiye matematik profesörü olmuştum.

Hocalara çattığım yok ama böyle olmuyor görüyorsunuz.

Kimileri de genellemeyi severdi.

''Yapan nasıl yapıyor?''

Ne bileyim ben?

Müneccim değilim ki.

Evet yan sıralarda mutlaka bir hatun kişi olurdu ve mutlaka matematiği süper olurdu.

Bizde düşük.

E ne yapalım şimdi onda kafa var demek.

Biz kafasız oluyoruz.

Aşırı feministlere sorsanız hepimiz kas kafalıyız zaten.

Durumu dengeledik işte.

Sonra çıkış yolunu da bulduk.

''Ama onun da Tükçe'si düşüktü hocam nabeeer''

Zor zamanlardı.

Gene zordur eminim.

Fiziğe hiç girmiyorum.

Hala teraziler ne işe yarar bulmaya çalışıyorum da.

Özgün Kaplama

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..