Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '18

 
Kategori
Şiir
 

Mavi Ateş

gel /hadi bir bakış çiz bana gözlerinle
altın sözler sükutunda
düştüm düşeceğim derken ölüm kuytusuna
süt kokusu dökülsün içimdeki dinamit lokumundan
maksat yakının güzelliğini bulmakta
uzaklık besler ama büyütür mü bilemezsin

kalbin daimi boşluğunda /aşkta büyüyen söz
ekmek kırıntısı olur yakınında
ben artmak istiyorum artık
üstümüze düşen güzü kaldırıp atmak
ve sonra yaralarımızı sağaltıp
yeni/den baharlar açmak

gel /hadi bir bakış çiz bana gözlerinle
günler soğurken aşkta
düşmanca bakar gecedeki doğanın çehresi
ancak, uzun uzun uykular, acıdan uzak tutar seni
gerçek gürültü, insanın içindedir çünkü

v e
sessizliğin egemenliğine teslim olurken bedenin
bir hayalle hesaplaşmaktır en acı olan

ben sana, her defasında k ü ç ü l e r e k
beyaz güvercinler yolladım
ölümden sonra gelen en büyük şey a ş k / tır bildim
tek farkı mavi bir ateş yakar can evine
ve sahille deniz gibi sonsuza dek gidip gelirler birbirlerine
g e l /hadi, bir bakış çiz bana gözlerinle...

15 Ekim 2012

Hâdiye Kaptan
 

  • c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....