Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

MB'deki yazılarımıza reklam alma konusu!

 

Diyelim MB’den, yazılarımıza reklam almamıza izin verdiler! 

Mesela, benim birçok keresteci arkadaşım var ve benim burada yazı yazdığımdan haberleri var! (haberliler deseydim keşke! Aynı cümlede iki tane var oldu!) 

“Sitemizin linkini ver Ahmet! Senden gelen müşterilerden komisyon veririz sana!” 

“Ticari amaçlı yazmaya karşıyım! Gönül ne kâr ister ne kârhane; Gönül muhabbet ister yazı bahane!” Dedim! 

Diyeceksiniz ki sen ticaret adamı olamazsın bu yüzden! Eline gelen fırsatı değerlendiremiyorsun! 

O sizin görüşünüz! 

Korkularım var! 

Prestijimin sarsılmasından korkuyorum! 

“Bize biraz kereste lazım oldu da; tesadüfen Ahmet Beyin yazısından sizi gördük, geldik!” 

“Ne iyi yaptınız! Ahmet Bey bizim çok değerli bir dostumuzdur! Ne lazımdı?” 

“Lambri!” 

“Ne kadar lazımdı? Çay içer miydiniz? Ahmet Bey de çayı sever de!” 

“İçeriz! Yerimiz yüz yirmi metre kare! Ne kadar gider?” 

“ Dört metre küp lambri lazım size!” 

“Metre kare olarak yok mu?” 

“Odayı kaplamayacak mısınız?” 

“Evet!” 

“Tamam işte! Eni, boyu, yüksekliği küp olarak geçer! Tahsiliniz nedir sizin?” 

“Ben akademisyenim! Tavanı kaplayacaktık!” 

“Ustanız var mı?” 

“ Var!” 

“ Biz metre küp olarak verelim, ustanız metre kareye çevirir!” 

Sonuçtan her iki taraf şikâyetçidir! Başıma ekşirler! 

“Yahu Ahmetçiğim ne biçim adama gönderdin bizi! Biz metre kare olarak hesap veriyoruz, adam illa metre küp hesabı yapıyor! Kazık yiyecektik az daha!” 

“Kardeşim nereden bulursun böylelerini? Baktım laf anlatamıyorum gırgıra vurdum işi!” 

İki arada bir derede kalırım işte! 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..