Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

MB’ta yorum yapan sayısı azalıyor

MB’ta yorum yapan sayısı azalıyor
 

Mehmet Emin Öztürk Blog


Nereye gidiyoruz bilmiyorum. Eskiden yazılan yazılar yorumlanır, tartışılır yazarın var ise, yanlışları ortaya konurdu. Ama artık yazıların hakkında birkaç kelime dahi yazılmıyor. Ortalama iki haftadır takip ediyorum MB katagorilerin de, eklenen yazılar yorumlanmıyor. Bununla ters orantılı olarak yazılar daha fazla okunmaya başlandı. Okuyan kişiler ya laf olsun diye açıp kapatıyor. Ya okuduktan sonra yorumlamaya eriniyor. Ya da yorum yapılıyor ama editörümüz onaylamıyor. Bu sonuncusunun olduğunu düşünmüyorum, ama bir şekilde yorumlanmaktan rahatsız oluyorum. Bir yazarın en büyük kazancı aldığı yorumlardır. Yazılarımda defalarca ifade ettim. Ben bir yazıdan bin tane yorum almayı, bin TL’ye yeğlerim. Çünkü ben kötü dahi olsa yorumlanmaktan hoşlanırım. Bilmiyorum diğer yazarlar da benimle aynı düşünceyi paylaşır mı? Benim tercihim her daim yorumlanmak.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..