Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

MB yazarları sahtekâr mı?

MB yazarları sahtekâr mı?
 

Kategorize olmak istemiyorum. Kategorize etmek de istemiyorum. Ama illa ki bir kulp bulmak gerekiyor. Her şeyden yazmak her şeyden anladığın manasına mı geliyor? Neden öyle anlıyor insanlar. Profesyonel yazar değiliz ki, her şeyden anlayalım(!). O dediğin Engin Ardıç olur, Hıncal Uluç olur, Ahmet Hakan olur. Bize ne oluyor ki her şeyden anlayalım da yazalım. Anlamasak da yazıyoruz o ayrı.

=== *** === *** ===

Mesela Ahmet Balcı şiirden anlamaz ama habire şiir yazar. Yazdığı şiir kadar sevgilis var. Newyorker Türkçe’den anlamaz ama habire Türkçe yazar. Utanmasa dilbilgisi de yazacak. Temsil Emine Supçin öğretmenim diye bizi kandırır, mizah yazar. Öğretmenden mizahçı mı olur. Koysun oraya failatün failatün failün. Oldu bitti. Mesela Çingene Sabiş reytingden anlamaz ama habire reyting alır. Örneğin Süleyman Ekim mizah yazarıyım der ama habire şiir yazar. Hep eylem üzeredir. Yazar dediğin eylenir mi yaw. Beran Uzer ekonomi, finans yazarı ama hangi birimize üç kuruş vermişliği var. At gitsin. Harun Deniz sinema yazarı gööya. Ben gördüm sinema diye maça gidiyor habire. Evdekileri öyle kandırabiliyormuş. Benden söylemesi. Shalimar tam dayaklık. Aşk-evlilik kategorisinde yazıyor görünüyor ama nerde dedikodu orda damlıyor. Oysaki Ziraat mühendisi. Acaba diyorum bitkilerin aşkını filan mı yazıyor da biz anlamıyoz. Tööbe tööbe

Daha çok var bunlardan. Ha nerden çıktı bu diyeceksiniz. Bir ben miyim densiz diye araştırma yaptım. Kategorim mizah görünüyor ama mizahtan başka her şeyi yazmışım. Ha yazdıklarım bişeye yarar olsa neyse. Onlar da işe yaramaz şeyler hep. Tüü bana…

MB editörlerinden ricam olacak. Kendime göre bir kategori bulamıyorum. Kategoriler içerisine “eblek eblek yazanlar” kategorisi açmayı düşünürler mi acaba? Yahut “yazsa da olur yazmasa da olur” diye bir kategori ismi de olabilir. “Yazdığı bi b.k etmez” ağır kaçmayacaksa bunu da kabul ederim. Kategorimi kaybettim, Kendimi kaybettim, Benliğimi kaybettim. Çekin alın beni :):)

NOT: Bu yazıyı bile hangi kategoriye koyacağımı bilemedim.

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..