Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '16

 
Kategori
Dostluk
 

MB Yazarlarına Teşekkürlerimle

MB Yazarlarına Teşekkürlerimle
 

görsel internetten alınmıştır


Bazen doğjup büyüdüğümüz toprakları bırakıp başka yerlerde yaşamımızı devam ettiriyoruz

Doğup büyüdüğüm topraklar ( Karadeniz Rize doğumluyum)  hayatımda her zaman çok  özel yer

tutmuştur.

Doğduğum yer,  annem  babam, dayılarım,  halalararım, .akrabalarım,  çocukluk arkadaşlarım  dünüm

çocukluğum  gençliğimdir.

Yaşadığım yer, eşim ,çocuklarım ailem , akrabalarım, arkadaşlarım  bu günüm, yarınlarım  ve gelecekte

yaşayacağıım yıllarımdır.

Babam ve annem,Memlekette kardeşimle birlikte yaşıyorlar

Sonbaharın sonun da otobüse binerler üç  dört ay çocuklarının yanında kalır,

sonra memlekete geri dönerler.

Bizi ziyarete Yeni yılın ilk haftası geldiler bir buçuk ay kalıp döndüler. 

Sayılı günler çabuk geçiyor .Geride hasretleri kaldı.

 

Babamı  anlatmayı bizde dinlemeyi sevdiğimiz için bol bol sohbetlerimiz olduğu için ,

Blog sayfamda anılarından bir bölüm yazmak istedim.

''Bir yaşam öyküsü..babama sevgiyle .''  yazdığım yazımı MB da yayına verdim

.Babama sürpriz oldu okuyunca çok duygulandı. 

Siz değerli yazarlarımızın  babam için yazdığınız yorumlarınızı (Neden se babam internet bilgisayar hiç

ilgilenmedi teknoloji ile arası yok.)  babama  telefonda okuduğumda ..

Çok duygulandı  mutlu oldu.

Sizlere sevgilerini selamlarını , teşekkürlerini iletmemi  rica etti.

 

Ve bende şahsım adına ve  babam adına ( Bir yaşam  öyküsü..babama sevgiyle..) blog yazıma yazdığınız

yorumlarınızdan çok onur duydum mutlu oldum. tekrar tekrar teşekkür ediyorum.

 

MB yazarlarımıza yorumları

sayın..

Yurdagül Alkan

Nedim Üstün

Tülay Eker

Selda Çakmak Özbaşoğlu

Güz Özlemi

Papatya Tarlası

Mehmet Burakgazi

Abbas Oğuz

Nizamettin Biber

Nil Alaz

Merve Ballı

Ayşegül Hayvar.

Rıza Üsküdar (Anadolum ayağa kalkarken )

Cemile Torun

Kerim Korkut

Emine gezkin

Abdulkadir Güler

teşekkür ederim.

ve yazımı okuyan herkese  çok teşekkür ediyorum

Sevgiyle kalın,

 

birsen y.n.

 

 
Toplam blog
: 44
: 450
Kayıt tarihi
: 13.03.13
 
 

Evli  İki çocuk annesi ve emekliyim . ..