Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

25 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
1841
 

MB yazarlarından Ahmet Balcı - İstanbul

MB yazarlarından Ahmet Balcı - İstanbul
 

AHMET BALCI-İSTANBUL (MB) Milliyet Blog yazarı


Sevgili (MB) Milliyet Blog ve Antidepresan T.A.Ş Arkadaşlarım...!


Merhabalar...! Herhalde bu yazım, İstanbul'dan yazılar serisinin sonuncusu olacak, zira yarın akşam memlekete dönüş seyahatim başlayacak. Adana sıcak falan diye buralarda ayak sürterken, bir baktım ki İstanbul'un havası bir haftadır o kadar çok değişti ki, nerdeyse Çukurova (Adana, Mersin, İskenderun, Osmaniye) ve Antalya'nın sıcak-rutubetli bunaltıcı havasını yakalamış oldu.

Gelelim bu blog yazımın ana konusuna, bir müddettir ortalardan kaybolmuş sevgili Ahmet Balcı hakkında;

Tarih=24.Ağustos.2008-Pazar,
Yer ve mekan = İstanbul - Bakırköy semti - "Capacity" Alış veriş merkezi
Saat = 15.30 - 18.30 (Yaklaşık = 3-Saat)

Çok çok sıcak ve rutubetli bir İstanbul gününde, eksik olmasın can dostum, güzel insan sevgili kardeşim, (MB) Milliyet Blog arkadaşım ve yazarı Ahmet Balcı, bu sıkıntılı havaya aldırmadan büyük bir cefa ile karşı Anadolu yakasındaki bulunan Pendik'deki evinden kalkıp, Bostancı'dan deniz otobüsü ile benim yaşadığım Avrupa yakasındaki Bakırköy semti iskelesine sağ salim gelebildi. :)))

Sevgili Ahmet Balcı, tahmin ettiğim gibi çok sevecen, samimi, soyadı gibi "Bal" olan tipik bir Anadolu insanı çıktı karşıma. Ahmet kardeş ile aşağı yukarı 15-aydır (MB) Milliyet Blog kanalı ile sanal ortamda yazışıp, şakalaşıyorduk. Fakat Bakırköy iskelesi önünde karşılaşır karşılaşmaz, hemen birbirimizi tanıdık, zaten onun kulağında telefon, benim kulağımda telefon birbirimiz ile irtibatlıydık.

Havanın çok sıcak ve bunaltıcı olmasından dolayı, hemen kendimize klimalı bir ortam buluverdik. Ne de olsa bu konuda bendenizin bir Adana sıcaklığı konusunda ihtisası vardı.:))) Her neyse hemen gidip, kendimize bulduk bir mekan. Sohbete hararetimizi indirecek birer çayla başladık. Tabii tahmin edersiniz belki iki inşaatçı karşılaşırsa ne olur? Elbette koyu meslek muhabbetlerine giriverdik birden bire.

Bu arada kendisini tanıyan bütün blog arakadaşlarımızın, bir müddet aramızdan neden ayrıldığına, neden yazmadığına sıra gelince, tabii biraz da benim ataklarımla (Denizli'den sevgili öğretmenim Fatma hanımın mesajını da bu arada kendisine ilettim) niçin veya niye soruları ile biraz sıkıştırdım. Söyle bakalım Ahmet kardeş, seni kimler üzdü bakayım? (Elbette şaka mahiyetinde)

-Yok be ağbi öyle bir şey yok, blogda ben herkesle çok iyiyim, neden beni üzsünler ki.? Neden ben bloğa küsüp gideyim.? Benim şu sıralarda işlerim yoğun, sen anlarsın şantiyecisin, inanırmısın yeri geliyor bir lokma yemek yemeyi dahi unutabiliyoruz bazen. Örneğin yarın İzmit, Adapazarı gideceğim. Ancak fırsat bulabildiğim anda internete girip, mesaj ve yorumlara bakabiliyorum. Gerçekten de anlatıkları şantiye konularında sevgili Ahmet kardeşim çok çok haklı. Aslında bu konu hepimiz içinde geçerli. "Önce ekmek parası, sonra blog"

Takriben bu internete uzak kalma işinin takriben bir ay, yani Ramazan (Şeker) bayramı sonuna kadarda sürebilecğini, yalnız aralarda belki fırsat bulabilirse, bir şeyler yazmaya gayret edeceğini bendenize beyan etmiş oldu böylelikle.

Biraz (MB) blogdan bahsettik, ancak (A) iyi, (B) kötü diye bir sohbetimiz olmadı, zaten bizim kitabımızda bu tip konuların olmaması da çok normaldi. Bu arada sohbet ederken sevgili Ahmet, birden aklına geldi, telefonu ile İzmir'de yapılan "Kahve" toplantısından Sn.Fulya hanımı "İzmir-mavilim" aradı. Tabi bu arada bende telefon ile İzmir'den Fulya hanımla çok kısa bir tanışma ve hatır sorma ile tanışmış oldum Ahmet Balcı kardeşimin vesilesi ile.

Birazcık ailelerimizden bahsettik, iş problemleri, benim yurt dışına gidip, gitmeme gündemi ancak çok kısa olarak geçiştirdik. Bu arada ben arada sırada fotoğraf çektim tabii her zamanki gibi. Türkiye'nin ekonomisi, siyaseti sanki birer paragraf şeklinde kısacık kısacık üzerinden şöyle bir pekiştirdik.(Pekiştirme=sağlamlaştırmak, tahkim etmek, (mecaz) güçlendirmek) Bu arada benim hazırlamış olduğum "Çizgilerin dili" kitabımı imzalı olarak sevgili Ahmet kardeşime, onunda bana hediye olarak almış olduğu "Petrolun sihirli dünyası Bakü" ve "Depremler" adındaki iki kitabıda bana verdi eksik olmasın.. Düşünmesi bile benim için yeterliydi. Buradan kendisine tekrar çok teşekkür ederim.

Sevgili Ahmet Balcı kardeşim, karşı tarafa geçeceği ve yolununda uzun olması nedeni ile saat=19.00'deki Bakırköy iskelesinden kalkacak deniz otobüsüne yetişeceği için, bu güzel ve hoş sohbetimizi, muhabbetimizi ancak saat=18.30'da sonlandırmak zorunda kaldık.

Sizlere bol bol sevgiler ve saygılar sunarım, efendim...

NECİP KÖNİ - İSTANBUL / TR

EKİ*RESİMLER* -AHMET BALCI ile YAPILAN SOHBETDEN FOTOĞRAFLAR-

Ahmet Balcı bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

çok güzel bir sohbet olduğu resimlerdende belli.demekki bloga bir süredir ara veren sadece ben değilim.ama şu da bir mutluluk ki gidenler bu kez dönüyorlar:)

emel dedeoglu 
 13.09.2008 20:57
Cevap :
MERHABALAR,SEVGİLİ EMEL HANIMCIĞIM..! DEMEKKİ SİZDE Mİ ARA VERMİŞTİNİZ..? O ZAMAN HOŞ GELDİNİZ ARAMIZA TEKRAR..! :))) SEVGİLİ CAN DOSTUM,GÜZEL İNSAN AHMET BALCI ÇOK TATLI,CANA YAKIN TİPİK BİR ANADOLU İNSANI..ONU YAKINDAN TANIDIĞIM İÇİN ÇOK ÇOK MUTLU OLDUM..İNŞALLAH GÜNÜN BİRİNDE SİZLERLEDE YÜZ YÜZE TANIŞMAK NASİP OLUR TEMENNİSİ İLE SİZE SEVGİLERİMİ ve SELAMLARIMI SUNARIM..! :)))  13.09.2008 21:17
 

tam 1 ay uzun bir tatildeydim yeni döndüm sizleri arada takip ettim ama yorum yazamamıştım.

binnaz delen atılkan 
 03.09.2008 14:46
Cevap :
TEKRAR MERHABALAR,SEVGiLi FERAYE HANIMCIGIM..! TAHMiN ETMiSTiM ZATEN TATiLDE OLUSUNUZU,EEee O ZAMAN (MB) BLOG YUVASINA TEKRAR HOS GELDiNiZ..! BENDE SiZi ZiYARET EDECEGiM..! :)))) SEVGiLER ve SELAMLAR... NECiP KONi -ADANA / TR  03.09.2008 15:22
 

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz sizleri kıskanmamkta elde değil :) Ama çok teşekkür etmemiz gereken bir konu neşeli Ahmet Balcıyı sizin sayenizde gördüm buna çok mutlu oldum saygılarımla..

binnaz delen atılkan 
 03.09.2008 12:04
Cevap :
MERHABALAR...FERAYE HANIMCIGIM..! UZUN ZAMANDIR GORUNMUYORDUNUZ.? HERHALDE TATiLDEYDiNiZ..O ZAMAN HOS GELDiNiZ DiYEBiLiRiM..! :))) SEVGiLi CAN DOSTUM,GUZEL iNSAN AHMET BALCI ile GECEN SOHBETiMiZ COK HOS ve GUZELDi..! :))) BU GORUSMEM iSTANBUL`daki SON GUNLERiMDi. COK SAMiMi,CANA YAKIN,ESPiRi KULTURU BOL OLAN BiR ANADOLU iNSANI SEVGiLi AHMET BALCI..! :))) YORUM ve KATKINIZ icin SiZE COK COK TESEKKUR EDERiM FERAYE HANIMCIGIM..! :)) SEVGiLER ve SELAMLAR SUNARIM SiZE..! NECiP KONi - ADANA / TR  03.09.2008 13:24
 

vallahi sizi tebrik ederim, bir iş için çıktınız yola ama ne işler hallettiniz böyle, ne güzel görüşmeler, buluşmalar yaşadınız ve bizlerle paylaştınız, Allah daim etsin, sevgi ve selamlar

Dilek Fuçucı 
 01.09.2008 10:48
Cevap :
TEKRAR MERHABALAR,DiLEK HANIMCIGIM..! EVET DEDiGiNiZ GiBi OLDU AYNEN.."NEYE NiYET,NEYE KISMET OLDU" BENiM BU iSTANBUL SEYAHATi...FAKAT COK COK DA GUZEL OLMUS DOGRUSU..! :))) iS OLMADI,FAKAT BUNUN YANINDA YENi YENi ARKADASLAR ve DOSTLARIM OLDU DOGRUSU...BEN HALiMDEN MEMNUN OLARAK DONDUM ADANA`ya..! :))) BEN HER ZAMAN SOYLE DUSUNURUM "GUN DOGMADAN,NELER DOGAR..!" ONUN iCiNDE MUMKUN OLDUGUNCA HAYATIMIZI ZEHiR ETMEDEN,GUZEL GUZEL GECiRMENiN YOLLARINI ARAMAK ZORUNDAYIZ..BU HEPiMiZ iCiN HEP BOYLE OLAMLAIDIR..! SiZE iSTANBUL`a CUKUROVA-ADANAdan KUCAK DOLUSU SEVGiLER ve SELAMLAR...! NECiP KONi - ADANA / TR  01.09.2008 12:50
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 298
Toplam yorum
: 2320
Toplam mesaj
: 392
Ort. okunma sayısı
: 8013
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster