Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

MB İzmir toplantısı üzerine..

MB İzmir toplantısı üzerine..
 

Bu defa ilk yazan ben oluyorum. Geçen toplantıdan hemen sonra tatile çıktığım için, toplantıya dair bir şey yazmadım, arkadaşlarımız yeterince yazdılar, okudum, sağolsunlar.

İzmir'de artık bir MB geleneği haline gelen "Kahve bahane" toplantılarından biri daha bugün gerçekleşti. Bu kez, katılan sayısı geçen seferkinin iki katı kadardı. Bu trend böyle devam ederse, MB'ye katılıp da, Kahve toplantılarına katılmamak cezai müeyyide gerektirecel!

Organizasyonda her türlü desteği sunan arkadaşlarımız, Adem Çalışkan, Mustafa Mumcu ve İzmirli Mavilim başta olmak üzere, tüm katılımcı arkadaşlara buradan bir kere daha açık teşekkür sunuyorum. İşletme sahibi Şükrü beye de ayrıca teşekkür ederim. Her ne kadar "kahve bahane" diyorsak da, söz konusu Şükrü beyin kahvesi olunca, muhabbet bahane, asıl maksat kahve içmek gibi oluyor.

Toplantının fotoğraflarını bu konunun uzmanı Mustafa Bey, blogunda yayınlayacaktır. Ayrıca geçen toplantının çekimlerini de büyük ebatlı fotoğraflar haline getirip bize sundu. Bir de bunun için teşekkür Mustafa beye..

Böyle toplantıya kim katılmaz, hem yiyip içiyorsun, hem konuşup gülüşüyorsun, hem de bütün bunlar fotoğraf haline getirilip size takdim ediliyor..Yani "diş kirası" gibi bir şey...

Hani eskiden hayır sahibi zenginler, fakir fukaraya yemek verir; yemekten sonra giderken de, ceplerine harçlık koyarlarmış. Bu harçlığı "diş kırası" deniyor işte. Biz de diş kiramızı alıp geldik.

Ramazan sonrası yapacağımız toplantıda kiracılarla ev sahiplerinin yer değiştirmesi şartını koşarak, bir kere daha herkese teşekkür ederken, İzmir dışındaki MB'lilere de bu tür toplantıları tavsiye ediyorum.

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..