Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Medcezir/ Serenay Sarıkaya ve Çağatay Ulusoy Muhteşem Düet

Medcezir/ Serenay Sarıkaya ve Çağatay Ulusoy Muhteşem Düet
 

Serenay Sarıkaya, yeteneklerini ekrana taşımaya devam ediyor


Amerika dizi sektörünün imzasını taşıyan The O.C. California dizisinden Türkleştirilerek çekilen Medcezir dizisi gençlerin gözbebeği oldu. Dizide her yapılan, her söylenen, her giyilen çılgınca takip ediliyor. Büyük oğlumun kendi seçimi ile kombinlediği; deri ceketi, kapşonlu, kareli gömleği, dar paça pantolonu, nubuk botları için “Nasıl, Yaman’a benzemiş miyim?” dediğinde, kardeşi ile Mert’e öykünerek konuştuklarını fark ettiğimde anladım ki Medcezir amacına ulaşmış.

İstediği başarı çizelgesinin en üst noktasına yerleşmiş bir dizi olmayı becerdi Medcezir. The O.C. California dizi sektöründe aslında müzikleri ile de hit olmuş bir dizi. Haliyle Medcezir’de ne olacak, ne dinleyeceğiz, müzikalite olarak bizi nasıl etkileyecek kaygılarımı içimde taşıdım. Asla dile getirmedim, ama hep soru işaretleri ile baktım. Açıkçası Pinhani’den bir tını, bir ses duymak isterdim. Bu dizinin müziğinin başarısızlığı anlamına gelmesin, Toygar Işıklı’yı çok beğeniyorum. Orijinal dizideki müzikleri dinlediğinizde beni daha iyi anlayacaksınız. Belki de herkesime hitap etmek adına daha yuvarlak formlu bir jenerik müziği yapılmıştı. Oysa The O.C. California biraz daha farklı bir tınıya sahip, bir dinleyin zevkler ve renkler tartışılır bunu da unutmayın!

Eskilerden bir esinti olarak Serenay Sarıkaya’nın sesinden duyduğumuz, dudağından dökülen Ajda Pekkan imzalı “Yaz, yaz, yaz!” yorumu en çok tıklananlar oluverdi. Kulağa hoş gelen sesi ile notaların hakkını vererek içimizi okşadı Serenay Sarıkaya. Biz de Serenay Sarıkaya da buna alıştı. “Bir albüm mü yapsa?” derken hakikaten de bu yolda ilerlediğini fark ediyorum.

Geçen gün Medcezir ekibinin, senarist Ece Yörenç’in doğum gününü kutladıkları video sosyal medyada en çok konuşulan oldu. Bana göre, Çağatay Ulusoy’un çıplak sesi Ece Yörenç’in doğum gününü kutlarken detone olurken, Serenay Sarıkaya bu işi de yaparım dercesine ustalıkla doğum günü kutlaması yapmıştı.

Aslında bu video bir de sinyal veriyordu, Serenay Sarıkaya- Çağatay Ulusoy dizide bir düet yapacaklar ve aşkları ile de ekran başındakileri yakacaklardı. Mazhar Alanson imzalı “Ah, Bu Ben!” adlı unutulmaz parçalardan biri ile Mira ve Yaman sosyal medyanın tüm beğenisini topladı. Vurucu ve merak uyandıran fragmanları ile sosyal medyayı iyi kullandıkları gibi bu fragmanı da çok tadında bırakarak bu gece reytinglerde yenilmez olacağını kanıtladı.

Serenay Sarıkaya’nın şarkı sesini duymak bana bir başka tat vermeye başladı, sanırım şarkı sesinin müptelası olmaya başladım Serenay’ın. Dizinin müziklerinin ölümsüz şarkılarla kullanarak orijinali ile yarışmak istediğini fark etmek de bana ayrı bir keyif verdi. “Başardılar!” demekten çekinmiyorum, “yiğidi öldür, hakkını ver!” demek istiyorum. Serenay Sarıkaya da artık bir albüm yapıp, sevenleri ile buluşmalı!

Hayatta sevenlerinizle buluşmanız dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com
https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..