Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Eğitim
 

Medya destek versin!!! Rezalet, mağdur kız çocukları okuldan atıldı.

Medya destek versin!!! Rezalet, mağdur kız çocukları okuldan atıldı.
 

Rezalet! Eğitim skandalı... Saylanın ölümü ardından bize yaşatılan rezil skandallar dizisi.. Kadının bir kırkı çıksaydı.. Olmazdı değil mi? Bir tarafda kız çocuklarını okutmaya çalışan bir kurum ve yeni vefaat etmiş bir kadın diğer tarafda cinsel tacize uğrayan öğrencileri okuldan atan okul yönetimi... Haber şöyle başlıyor.. "İstanbul’un ünlü okullarından birinde 7’nci sınıfta okuyan bir erkek öğrenci, 4’üncü sınıfta okuyan kız öğrenciye tuvalette zorla.." bu ne rezillik ne rezillik!!! Canım çok sıkıldı... çOOOk!!!! Haksızlıklara daha neler eklenecek.......! Önce Andımız kaldırılması ile ilgili skandal haberleri aklıma geldi sonra da 19 mayısda televizyonda çocuklar gosterilerini sergilerken dinbaz medyanın içi yeşil cüppeli yobazlarından biri Türkiye Devleti demediğini Osmanlı Devleti dediğini anımsadım.. İçimden neler gecti derseniz pek içaçıcı değil.. şimdi eğitim sektörünün yobazları devredeler.. 2 kız cocugu ağza alınmayacak bir olayla karşılaşıyorlar karşılığı 2gun revirde tutuluyorlar.. NEDEN PEKİ? NE için karantinada bu cocuklar? ZARAR GORDULER KARANTINAYA ALALIM SONRA DA USULUNCE ATARIZ DEMEK ICIN MI? haberde insanın içini acıtan bir yan var... “okula uyum sağlayamadıkları ve davranış bozukluğu gösterdikleri gerekçesiyle” okuldan atıldıkları yansıtılıyor. Neden suçlu muamelesi görüyorlar. Kızlar neden okuldan atılıyorlar. . . O çocuklar büyük bir travma yaşamış. psikolojik destek görmeleri gerekirken. . Hayatları ile oynanıyor. Aynı okulda kalmalı öğretmenleri tarafından desteklenmelilerdi. . Benim önerim; öğrenciler birbirini korusun... Veliler devreye girsin! Empati kursun veliler ya bu cocuk sizin cocugunuz olsaydı!!! Birsey basınıza gelmedikce deger kazanmıyor değil mi aman cocuklarımın psikolojisi bozulmasın cok geç baylar bayanlar cokdan bozuldu olanlar apacık ortada o kız cocuklarını okuldan atmak bu durumu duzeltecek mi vicdanınız rahat edecek mi...??? Okul aile birliği yok mu bu ünlü okulun!!!!!! Medya destek olsun. Madem okul koruyamıyor... Yazık değil mi bu kızlara öğretmenlerin sorumsuzluğu yuzunden... Herkes paçasını kurtarmak adına çocuklara yuklenmiş.. Mağdurun Atılması niye!!!! En kötüsü de SAPIK, hayatına kaldığı yerden devam edecek!!!!!!! Türk medyasına sesleniyorum mağdur kız çocuklarının ailelerine ulaşıp çocukların psikolojik destek görmeleri sağlanmalı, yeniden okula kaydolmalılar ve bu öğrencileri okuldan atan zihniyetinde iş akdi yargıalnamalı ve hukuk denetimnde karar verilmeli. Yardım sizsiniz.

 
Toplam blog
: 14
: 1110
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

21 Haziran 1981 İstanbul doğumluyum, ilköğretim ve liseyi Özel bir kolejde okudum. Ardından Özel bir..