Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '12

 
Kategori
Magazin
 

Medyadaki büyük güç

Medyadaki büyük güç
 

Acun Ilıcalı 1995 yılında bir kot dükkânı açarak ticarete atılmış fakat iflas etmiştir. Bir arkadaşı vasıtasıyla İlker Yasin'le tanışan Ilıcalı, futbol bilgisiyle onu etkilemeyi başarınca denenmek üzere işe alınmıştır. Beşiktaş muhabiriyken futbolcularla samimi olup özel röportajlar yapmayı başarınca yıldızı parlamış ve daha sonra Şansal Büyüka'nın ekibine transfer olmuştur. Televole'nin spor magazin programı olduğu yıllarda bu program içerisinde kendine ait bir bölüm sunmaya ve bu bölüm dâhilinde dünyayı dolaşmaya başlamıştır. Ardından bu bölümü 2002 yılında Acun Firarda adı altında ayrı bir program yaparak sunmaya devam etmiştir. Bu kapsamda yüz beş ülke gezmişti. 2005 yılında Acun Medya adlı prodüksiyon şirketini kurmuştur.

Acun Ilıcalı büyük adam valla fazla söze gerek yok. Kariyerindeki yükseliş bana yapmam gereken şeyleri hatırlatıyor. Herkes onun gibi olmak ister bence. Çekirdekten yetişmiş ve buralara kadar gelmiş. İlham aldığım kişiler arasında zirvede. Yaşantıma kendim yön vereceğim sonuçta ama önümde Acun Ilıcalı gibi bir örneğin olması da bana güven duygusu açılamakta. Benim babam da milyoner değil sonuçta. İleride ne olacaksam kendim çabalayıp olacağım. Aslına bakarsanız bununla gurur duymuyor da değilim. " Ben başardım . "  demek sizce de kendinize verebileceğiniz hediyelerin en güzeli değil midir? Umarım siz de kendinize yol gösterici bir ilham kaynağı bulmuşsunuzdur. Önceden de dediğim gibi bu size güven veriyor.

Kaynak ; Wikipedia

 

 
Toplam blog
: 5
: 2539
Kayıt tarihi
: 10.03.12
 
 

Hunharca öğrencilik yapıyor, vakit buldukça yazıyor, bazen de twit atıyor.Son günlerde nostaljik,..