Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Güncel
 

Memleketim

Memleketim
 

Lice


Bu coğrafya diye başlayan cümleler vardır ya, bu coğrafya çok güzel geldi bana..Sımsıcak bir sonbahar sabahı tanıklık etti içimdeki coşkuya. Kasabaya geldiğinizi çok fark etmiyorsunuz. Düzlüklerin bittiği bir anda. Sırtını dağlara yaslamış, küçük bir kasbayı fark ediyorsunuz. Yol boyunca bazen kırmızı toprak, bazen kara toprak dikkatimi çekiyor. 

Burada sessizliğin sesini duymak çok mümkün. Yeni gelişmekte olan bu ilçede sokaklar sessiz. Tedirginlik her yerde var. Aynı zamanı başka başka yaşamak böyle olsa gerek. En çok istenilen belki de sözlerin hangi dilde söylendiği değil, çoçukların karınlarının doyması. Sofradaki tabakların içindekiler her bölge gibi çok. Korku ve kaygı endişe içinde büyüyen çoçuklarda endşeli bekleyişler bitmeli. 

İstanbul'un İzmir'in Ankara'nın her hangi bir semtinde yaşayan bir vatandaş; Muş'a, Hakkari'ye, Diyarbakır'a gitmeli. Kalkındırma adına eğitim ve bilinç adına. Başka amaçlar olmadan refahını paylaşmalı. Her bir çoçuk tek tek okuyup, eğitilmeli 

Bu vatan her bcoğrafyası, her bölgesi ile bizim. Hepimiz Türk vatandaşı ve Türkiyeliyiz.. 

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..