Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Memleketimde değilim ama kalbim sizinle

Memleketimde değilim ama kalbim sizinle
 

Uzun ve yazmakla bitiremeyeceğim bir konu.Memleket özlemi.Herkes memleketini özler ama onun için bir şeyler yaparmı acaba?Belki bir kaçımız ,belkide hepimiz .Bu konuyla ilgili değerli bir hemşehrimizi Hasan Ergün'ün ,biz hemşehrileri için kurduğu siteden bahsedeyim.
Hasan Bey'in sitesinden alınan kendi yazısıyla başlayalım.

"Ben İnebolu’luyum. Hasan Kabaalioğlu’nun torunuyum. Orada doğmadım ve büyümedim, ancak ortaokul ve lise yıllarımda yaz tatillerimin pek çoğunda İnebolu’daydım ve orada çok güzel günler geçirdim. Sonraları değişik nedenlerden daha sık gelemedim, ama gezdiğim, dolaştığım her yerde sanki İnebolu’yu aradım, İnebolu ile kıyasladım. Şu anda birkaç mezar dışında artık beni oraya fiziki olarak bağlayacak ne bir karış toprak, ne de orada yaşayan bir akrabam var, ama bu memleket sevgisi farklı bir şey, insanı sımsıkı bağlıyor, farkına uzakta kalınca varıyorsunuz. "
Hasan Bey bir İnebolu aşığı.Bizlerde o kadar çok emeği varki anlatamam.İnebolu tanıtımı amaçlı bir sitesi var.Bizlerde bu sitenin takipçileri ve sohbet odasının baş gevezeleriyiz.inebolu hakkında tartışmalar yapıyoruz.Tanıdığımız veya tanımadığımız hemşehrilerimizle burada sohbet ederek memleket özlemi gidermeye çalışıyoruz.
Sohbet kanalına girdiğim ilk üç günü hiç unutamam.İneboluda beraber mahalle ve okul arkadaşlarımızla çeşitli nedenlerle bağlarımız kopmuştu.Herkes niklerle kanala girmiş kimse birbirinin kim olduğunu bilmiyor tanıyamıyordu.Sağdan soldan konuşup muhabbet iyice koyulaştığı bir gece gizliden arkadaşın birine yazdım,ben seni tanıyorum ,okula beraber giderdik diye.Şaşırdı ama ben yanılmamıştım.O benim hem mahalle hemde okul arkadaşımdı.O evlendi başka ile ,ben evlendim Ankaraya geldim.Msn adresimi verdim ekledik ve ben kamerayı açtım o ilk kendini bana göstermek istemedi.Beni gördüğü anda çığlıklarını unutamam.Niklede olsa diğer arkadaşlarında hepsi tanıdık çıkmaya başlayınca sohbetlerimiz dahada koyulaştı.Belkide Hasan Abinin kurduğu İnebolu Boyran sitesi olmasa arkadaşlarımıza ulaşamayacaktık,O dostluklar hatıramızda yaşayacaktı.Yada beş on yılda bir belki karşılaşırdık.İnebolunun çok sitesi var ama sohbet kanalı olan tek site bu.Biz orada kavgalarımızda olsa,iyi yada kötü günümüzde hep beraberiz.Bizlere bu mutluluğu yaşamamıza emeği geçen Hasan Ergün Abimize ne kadar teşekkür etsek az gelir mutlaka.,
Memleketi için yaptığı bu site, bize geçmişimizi,arkadaşlarımızı,gurbette memleket özlemimizi ,gidermemiz için en büyük yardımcımız.Sizi çok seviyoruz ,iyiki İnebolu bizim kadar sizinde memleketiniz.Bizler orada doğduk,orada büyüdük ama sizin siteniz sayesinde gurbette memleket hasretimizi giderebiliyoruz.
http://www.boyran.com/inebolu/

 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..