Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İfritim, fitilim, sinirim

İfritim, fitilim, sinirim
 

Fitil oluyorum,

İfrit oluyorum,

Sinir oluyorum,

Fitil olmamak, ifrit olmamak, sinir olmamak mümkünmü?

Günlük basını okuyupta,

Fitil olmayan,

İfrit olmayan,

Sinir olmayan,

Varmıdır?

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarını okuyupta,

Fitil olmayan, ifrit olmayan, sinir olmayan varmıdır?

Ne yalan söyleyeyim,

Ben hem fitil oluyorum, hem ifrit oluyorum, hem sinir oluyorum.

Elimde değil ne yapayım.

Fitil oluyorsamda, ifrit oluyorsamda, sinir oluyorsamda elimde değil.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının demokrasi tarifleri beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının sivil anayasa tarifleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının AB’ye bakışlarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının ekonomiye bakışlarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının AKP demokrasisini! Pazarlamalarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının insan haklarına bakışlarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının iktidar yalakası olmalarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının Kemalizmi her fırsatta yerden yere vurmalarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının laikliğe savaş açmalarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının Amerikan emperyalizmine koşulsuz boyun eğilmesi gerektiğine dair engin düşünce üretimleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının illede kadını türbana sokma mücadeleleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının türbanlı kızları anayasal güvence altında üniversiteye sokma çabalarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının sivil anayasayı eleştirenlere darbeci demeleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının türbana karşı olanları askerci diye aşağılamalarıda beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının iktidar baskısı yoktur demeleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının alttanda mahalle baskısı yoktur demeleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının AKP özgürlükçüdür demeleride beni

İfrit ediyor, fitil ediyor, sinir ediyor.

Liberalizmin palavracı demokrat aydıncıklarının her şeylerimi beni

İfrit eder, fitil eder, sinir eder.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..