Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '11

 
Kategori
Tiyatro
 

Memleketistan

Memleketistan
 

Beni sevindiren bir olayı paylaşmak istiyorum. MEMLEKETİSTAN adlı tiyatro oyunum Yeni Tiyatro dergisinin Şubat sayısında ek kitapçık olarak Erbil Göktaş kitaplığından yayımlandı.

Adı üzerinde , YENİ TİYATRO bir tiyatro dergisi ve akademisyen tiyatrocuların tiyatro konusundaki ilginç gözlemleri ve tiyatro eleştirilerini içeriyor. Erbil Göktaş Kocaeli Üniversitesi'nde öğretim üyesi.

Dergi Şubat ortalarında basıldığından, şu anda kitapçılarda mevcut.

Memleketistan 2 perdelik bir oyun , Memleketistan' ın Sanal kasabasında geçen olaylar bilmem artık tandık gelecek mi okuyanlara.

Öykülerimle ödüller kazanmışken, ilk basılan eserimin tiyatro alanında olması bana da neredeyse sürpriz oldu. Gerçi MEMLEKETİSTAN oyununa da daha önce yazdığım bir öykü çekirdek oldu.

Dergiyi görüp niye duyurmadın diyen bir arkadaşımın önermesiyle bu duyuru bloğunu yazıyorum...

ezgiumut 6 Mart 2011

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..