Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Menekşe ile Halil

Menekşe ile Halil
 

Kanal D'de yeni bir dizi başladı.

Genelde dizilerle fazla aram yoktur.

" Menekşe ile Halil" dizisinin ilk bölümünü heyecanla izledim.

"Menekşe ile Halil" dizisi, törelere bulaşmış, bir aşk öyküsü.

Töreler nereye gidersek gidelim peşimizi bırakmıyor. Töreler bu sefer bizi Almanya'nın Berlin Kentinde yakalıyor.

Senaryo ve konu çok güzel işlenmiş.

İlk bölüm olması dolayısıyla, süre biraz uzun tutulmuş, bu konunun kavranması ve gelecek bölümlere ilgiyi çekmesi bakımından çok önemli.

Yalnız, bazı abartılardan kaçılsa daha iyi olur.

Dizi Berlin'de başladı, nerde devam edeceği belli değil.

Dizinin başrollerini, Kıvanç Tatlıtuğ ve Sedef Avcı paylaşıyorlar. Dizinin birinci bölümünde başarılı şekilde de oynadılar.

Almanya'da geçen bölümde, Almanların yapısı iyi incelenmemiş gibi.

Alman toplumu, döğüş ve kavgalarda hemen polis çağıran bir toplum. Bu bölümde biraz bize benzemişler !

"Yabancı Damat" dizisinin Yunanistan'da ilgiyle izlendiğini biliyoruz. Dizi iyi işlenirse, Almanya'da, Almanca olarak izlenme olasılığı vardır.

Senaryo devamlılığı ve sağlamlığı çok önemlidir. Ayrıntılar çok önemlidir.

Dedim ya dizilerle aram yoktur diye, bu dizi beni ekrana bağlayacak gibi.

İkinci bölümü, şimdiden beklemeye başladım.

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..