Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '19

 
Kategori
Bilim
 

Merak Ettim Bir Kere

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde İnce´ye oy verdığım için bir akrabam beni bölücü yaftasıyla yaftalamış çok kırılmıştım. Bir hafta sonra eşi hastalanmış ve hastaneye yatırılmıştı. Seçimlerden sonra şeker bayramında akrabam benimle baramlaşarak özür dilemişti.

O dönemlerde bir tanıdığım tarafından değişik konuda beni kırmış gene susmuştum. Bu sefer ikinci gün acil olarak hastaneye kaldırılmış ve ameliyata alınmış, tedaviden sonra özür dilemişti..

Bir başka örnek, 20 yıl önce Antalya'da mağazanın mülk sahibi beni kandırarak maddi zarar vermiş ve yalanı ortaya çıkınca yüzüne söylemiş içim çok acımıştı. Kısa süre sonra asansörde öldüğü haberini almıştım..

Arkadaşlarım arasında bu konuları konuşurken şaka yoluyla ´beni üzmeyin kırmayın yoksa bir tarafınıza zarar verebilirim´ diye şakalaşıyoruz.

Halk arasında bu tür olaylar için ´alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste´ deyimi kullanılır ama ben ´Kauntum teorisi´ ne bağlıyorum.

Bu sabah 4 yıl önce taktırmış olduğum lenslerden sonra sol gözümde bulutlama oluştuğu için doktora gittim ve muayeneden sonra şunu söyledi, ´tedavisi çok kolay ama pek nadir görülen gençlerde rastlanan hücre yenilenmesi gördüm gözlerinde ve o hücrelerin birikimi sonucu sis oluşturdu´.. ´Kötü bir durum mudur doktor hanım´diye sorduğumda, ´Tam tersi iyi bir şey´ diye cevapladı.

Bu hücre yenilenmesinin Kauntum teorisiyle bir bağlantısının bulunup bulunmadığını bir sonraki randevüda doktora soracağım. merak ettim bir kere.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..