Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '21

 
Kategori
Şiir
 

MERHABA

           

 

 

İyi günde, kötü günde olanlar

İyi günün dostlarına merhaba

Varsıl iken etrafımda dolanlar

Kötü günün dostlarına merhaba

 

“Dost dost diye nicesine sarıldım”

Bağ bozumu ahengine varıldım

Kimi zaman dostlarıma darıldım

İyi günün dostlarına merhaba

 

Yaren için her ortamda vefa var

Kimi zaman bu uğurda cefa var

Dostlar için buluşmada sefa var

Kötü günün dostlarına merhaba

 

Ben her zaman dostlarımı unutmam

Boş mektubu başkasına okutmam

Vefalıyı, vefasızı bir tutmam

İyi günün dostlarına merhaba

 

Çok bekledim ne gelen var, ne giden

Tadı, tuzu boş bulanık testiden

Dostluk vardı, hatır vardı eskiden

Kötü günün dostlarına merhaba

 

Hür Ozan’ım yeter gayri söyleme

Dostu üzme, düşmanı da eyleme

Bu gün bana, yarın sana dileme

İyi günün dostlarına merhaba…

                       

                       Abdülkadir GÜLER

                    18 Ekim 2021-Kuşadası

 

 

 

Abdülkadir  GÜLER

24 Aralık 2021-  SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..