Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '21

 
Kategori
Anneler Günü
 

Merhum anneme ve Tüm annelere

Kaç yıl geçti aradan...Ama unutmadım seni...Dün gibi, bugün de özlüyorum seni...İçim titriyor hala, anarken seni...

Bak anneciğim dinle beni:

SEVGİLİ ANNECİĞİM, CANIM CİĞERİM BENİM

OKŞAYINCA SAÇIMI,TİTRERDİ HER YERİM

BİR "YAVRUM" DEMEN İÇİN, NELERİMİ VERMEZDİM

BİLİYORUM ŞİMDİ SEN, DÖNÜLMEYEN YERDESİN

*

Ne mutlu, annesiyle birlikte olanlara...

Tüm annelerin ve elatlarının "Anneler Günü"nü kutlarım.

Tamam da, anneleri, benimki gibi "dönülmeyen yerde" olanlar ne yapsın?

En iyisi, en güzeli, onlar da "aile albümlerini açsınlar", anneleriyle birlikte olan fotoğraflarına baksınlar...

Yakın olanlar da, "dönülmeyen yerin başlangıcı olan mezarını" ziyaret etsinler ve içlerinden gelenleri söylesinler, eğer gözleri yaşarır gibi olursa, mezarının üzerine birkaç damlasını akıtsınlar...

Ve getirdikleri çiçekleri mezarının üstüne bıraksınlar yavaşça...

Anneleri onları görür ve mutlu olur...

 

cdenizken 

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..