Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası'ndan örnek davranış: Kızılay'a kan bağışı...

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası'ndan örnek davranış: Kızılay'a kan bağışı...
 

MTSO örnek davranışta bulundu.


Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Eğitim ve Kalkınma Vakfı (EKAV) ile Türk Kızılayı Mersin Kan Merkezi işbirliğinde düzenlenen “Kan Bağışla, Hediyen Hayat Olsun” kampanyası kapsamında gönüllülerden kan bağışı alındı.

27 Mayıs 2009 Çarşamba günü 10.00–13.00 saatleri arasında MTSO Hizmet Binası önünde, 13.30–17.00 saatleri arasında ise MTSO 4. katta gerçekleştirildi.

Kampanyaya ilk kan verenlerden MTSO Yönetim Kurulu Başkanı Şerafettin Aşut, Meclis Başkanı Faik Burakgazi ve İbrahim Kiper oldu.

MTSO çalışanları ile vatandaşların kan vermeleri ile devam eden kan bağışı için MTSO bünyesinde kurulan EKAV Vakfı (İçel Eğitim ve Kalkınma Vakfı) Başkanı İbrahim Kiper, kan vermenin insanlık için faydalı bir iş olduğunu söyledi. Kiper, “Mersin Ticaret Sanayi Odası EKAV Vakfı olarak sağlık bakanlığınca bu yıl kan ve medeniyet yılı olarak ilan edildi. Biz de vakıf olarak kan bağışıyla destek vermek istedik. Gün boyu bütün üyelerimiz, meclis üyelerimiz ve Mersin halkı gelip kan verdi. Mersinlilere teşekkür ediyorum, gerçekten Mersin için, insanlık için faydalı bir iş olduğuna inanıyorum.”dedi.

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..