Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Meşe ağacı

Meşe ağacı
 

Ağacı kucaklamak


Sevgili meşe ağacı,
Kollarımı açıp
Bütün gövdeni kucaklıyorsam
Bu onu unuttuğumdan değil
Ama sana karşı da yansız değilim
Sevgim,
İkiye bölünmüş durumda.
 
Yarısı yarda,
Yarısı ağaçlarda.. 
 
Sevgili meşe ağacı,
Sen de bana karşı
Duygusuz değilsin,
Bunu senin yapraklarının
Hareketinden anlıyorum
İnsan bir kez sevince,
Ve sana sarılınca
Hepsi titriyorlar
İnce ince…
 
Sevgili meşe ağacı
Acaba diyorum,
O üzerindeki saka kuşu
Seni benden çok mu seviyor
Ne bu şarkılar, türküler
İnce ince ötmeler..
Mutlak bir kalp var bu işin içinde
Sevileni, seveni hemen anlarım
Onların biri olsa bile Çin’de.
 
Hadi diyelim aşkınız karşılıksız değil,
Sen de ona vurgunsun,
Ama bana söylediğin sözler,
O mırıltılar, o yaprak türküleri
Demek ki beni de seviyorsun
Demek ki,
Bir kalbe , iki sevgiyi 
Sığdırabiliyorsun.
 
Sana küsmek istemem ,
Bırakmak da istemem,
İşte iki kolum iki yanında 
Sıkı sıkı
Sen de sık istersen beni
Uzat kollarını
Göster kendini.
 
Koca gövdenle kimbilir kaç yaşındasın,
Kimbilir kimleri gördün , kimleri sevdin,
Belki de , Fatih altında serinlemiştir,
Kimbilir kaç kişi sana aşık olmuştur.
Olsun, 
 
Benim aşkım ikimize de yeter,
Asırlar geçse de bu aşk,
Nasıl olsa,
Kitaplara geçer.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..