Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Metin Hara

İlk bloğumu Metin Hara'ya yönelik yazmak istedim, çünkü onu ilk 15 Ocak'ta tanıdım ve gördüğüm gibi hayatını araştırmaya başladım. Fotoğraflardaki enerjisi bile dikkatimi çekmeyi başarmıştı. Ardından çıktığı televizyon programlarını izledim ve akşamında Yol - Aşkın İstilası kitabını alıp okumaya başladım. Şuan da 13 Mart'tayız ve hayatımdaki değişiklikleri tek tek sayabilirim. Onun harika bir yazar olduğunu düşünüyorum ama sadece yazar olmadığından dolayı 'eşsiz bir insan' tabiri onu tamamıyla anlatmamı sağlar diye düşündüm. İsmimin Ruh Parçası olmasının sebebi de bu, hepimiz bir ruh parçasıyız öyle değil mi? Bunu bize hatırlattığın için sana sonsuz minnet duyuyorum.

Bir gün internette gezerken bir sayfa da onun hakkında yorumları okudum, bazıları ona benim kadar hayranlık duyarken, bazıları umarsızca onu eleştiriyordu. Onu 'para avcısı' diye tanıtmaları içimi üzüyordu. Onun teorileri aslında bizim bildiklerimizden çok daha basit ve gerçek. Kitabına beyin dalgalarıyla başlıyor ve beta beyin dalgasını sadece hayatta kalma çabalarında kullanmamız gerektiğini açıklıyor. Bunun örneğini de bir kaplanla karşı karşıya geldiğimiz andan bahsediyor. Ama biz onun da dediği gibi 'elektrik faturası gecikti' , 'işe geç kaldım' gibi hayatta basit olaylarda ile betadayız ve bunun bize zarar verdiğini aslında sürekli alfada olsak hastalıklar bile başımıza gelmediğini anlatmaya çalışıyor. Anlatmak istediği beta beyin dalgası hayatımızı uzatmak için varken biz onunla hayatımızı kısaltıyoruz.

İnsanlar kendi benliklerini o kadar unutmuş bir durumda ki enerji yaydığımızı kabullenemiyorlar. Bunların bir yalandan ibaret olduğunu sanıyorlar. Hepimiz böyleyiz ki mutlu olmak için bir sebep arıyoruz aslında bu yazıyı okuyabilmemiz bile bize mutluluk vermesi gerekmektedir. "Mutlu olmak basittir ama basit olmak zordur." demişti bir televizyon programında basit olmak için alfa beyin dalgasına yönelmemiz lazım bunun içinde onun 14 yıl boyunca öğrendiği ve bütün bilgilerini eksiksiz yazdığı Yol - Aşkın İstilası kitabını okumamız gerekmektedir, önyargısız.

 O, onun gibi düşünenler ve sadece düşünenler değil hayatında yaşatabilenler arttıkça ülkede trafikte yaşanan sorunlar, katliamlar, tecavüzler gibi sorunların azalacağına inanıyorum. Yaşadığımız her şey bir algıdan ibaretse üzülmemek için algılarımızı değiştirmemiz gerekmektedir.

"İnsanın kendine verdiği zararı ve faydayı dışarıdan başka kimse veremez."

 
Toplam blog
: 5
: 149
Kayıt tarihi
: 11.03.15
 
 

Boş zamanlarında mandala boyayan, balıklarıyla sohbet eden ve bolca yazı yazan sıradan bir kızım..