Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '12

 
Kategori
İstanbul
 

Metrobüs kullanan ey akbil sahipleri; uyanınız

1 Eylül 2012 tarihinden itibaren kamu ulaşım araçlarına zam yapıldı. Bu zammın en can alıcısı metrobüse yapıldı. Hayır hayır ne yapılan zam oranının yüksekliğini ne artış oranının yüzdesi ile ilgili değilim. Bunlar çeşitli kitle örgütleri tarafından protesto edildi veya yargıya taşındı. Bunların hiç biri bu yazının konus değil. Can alıcı konu şu. Şimdi eskiden sadece 3 durak gidenler için geçerli olan iade sistemi şu anda bütün hatta konuldu. Ama nasıl konuldu? Bunu yapanların bunu uyanıklık olarak yaptıklarını düşünmüyorum ama sonucunda Sayın Emin Çölaşanın deyimiyle bir takım insanlar malı götürücekler. Nasıl mı? Heman anlatayım. Şimdi ben söğütlüçeşmeden bindim. Zincirlikuyu da indim. Doğru akbil iade makinasına gittim ve akbilimi istanbul kartımı bastım iademi hemen aldım. Etrafa baktım tıklım tıklım metrobüsten 5 kişi geldi akbili bastı iadeyi aldı. Oysa tüm otobüsün akbilini basması gerekirdi.

Benim bile zaman zaman yol uzayınca inişte akbilimi basmayı unutmam söz konusu olabiliyor. Ama bunu kimse bilmiyor. İnsanları kolundan tutup gelin ahali kabili basıp geçin diyecek halim de yok. Eskiden ben küçükken askerde uyanıkları jandarma yapıyorlar diye bir deyiş vardı. Şimdi uyanık olmayana İstanbulda yaşamak haram bilesiniz.

 
Toplam blog
: 27
: 1140
Kayıt tarihi
: 03.07.10
 
 

Öğretim Görevlisi(Dr). Gemi Mak işl . Mühendisiyim. 15 senedir Gözetim şirketinde görev yapıyorum..