Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '11

 
Kategori
İzmir
 

Metronun bebeleri, babaları :)

Metronun bebeleri, babaları :)
 

Her sabah metroyla gidiyorum işe artık.

Üçyol'dan biniyorum sabah.

Yolcu halleri şenlikli biraz :)

İşçisi, memuru, hastası, talebesi dolu vagonlarda.

Bakına bakına giderken, dikkatimi çekti bebekli babalar :)

Sabah işe giderken biniyorlar ufaklık kucaklarında :)

Kreşe götürüyorlar :)

Her sabah beraber bindiğimizden, öyle olduğunu tahmin ediyorum :)

Konuşmalarından da yanılmadığım belli oluyor :)

Biraz zorlanıyorlar mini mini bebeyle yolculuk etmekten :)

Küçüklerin tam ''çocukluk'' halleri haliyle :)

Uyukluyorlar, mızıldanıyorlar :)

Babalarının omuzuna yaslanıyor küçükler :)

Az büyükleri elinden tutuyor, anlattıkça anlatıyor sabah sabah :)

Şikayet eden yok, halinden memnun herkes :)

Hanımlarda yan yan gülümseme var sadece bebekli babalara bakarken :)

Babalar sabırla konuşuyor, laf yetiştirmeye çalışıyor ufaklığa yol boyu :)

Anne gibi olmuyor tabii ama çok güzel babayla çocukların halleri :)

İlgileri, sabırları, yakınlıkları görmeye değer :)

Bebek arabasıyla trene binen babalar bile gördüm :)

Bornova'da iniyor, asansörle çıkıyor, kreşe götürüyorlar bebeleri :)

Minicik bir bebeyle ilgilenmek yorucu evet, ama babalar hallerinden gayet memnun :)

Ufaklığı kucaklarına alıyor, beraber yürüyor, bir yandan da paltosuyla, şapkasıyla ilgileniyorlar :)

Sütünü, suyunu, simidini veriyorlar :)

Ankara'da da görmüştüm böyle ufaklığı kreşe götüren babaları metroda ve otobüste.

İstanbulda'da denk geliyordu bazen sabahları.

Yanımda şeker, çikolata taşımaya başladım artık :)

Onlar gülsün masum masum :)

İçim açılsın sabah sabah :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..