Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog'cunun ölümü

Milliyet Blog'cunun ölümü
 

Blogcu İlker KOnar'ın anısına...

Bu akşam öyle hüzünlüyüm ki yazmak istemiyor canım tek kelime. Çünkü yastayım.

Bir Milliyet blogcu arkadaşımız ölmüş, yüreğimin derdine dert katan.

Zorlanıyorum nefes almakta ve ağlıyorum.

Küçücük bir siyah kurdeleli duyuru ilişmişti gözüme.
MB sayfasında . Zaten zayıftır dikkatim, aklım fikrim kurgularda.

Doğru söylemişsin.

"Blog yazarı İlker Konar'ı kaybettik. Başımız sağolsun."

Bu bir şaka olmalı. Aklım uçup konmuştu sahibi ölmeden çıkan bir ölüm duyurusuna. Bir de güvensiz olmuş insanlar diyorsun, haksız mıyım?

Acele sayfasını tıkladım Bloglarda. Sanırım evlenecek de şaka yapıyor birileri İlkter Konar’a.

Okumuştum bir keresinde sanki sıcaktan mı şikayetçi? Bloğundan öylesine bir şeyler hatırladım.

Şu Afyonlu delikanlıymış işte! Antalya'ya yerleşen.

Bloğu orada duruyor. Katında sanal Tanrıların. Gencecik delikanlı, hatırladığım çocuk, 68 doğumlu. Yok ölmüş olamaz! Yok!

Sanırım evlenecek de şaka yapıyor birileri İlker Konar’a.

Kapattım bilgisayarı. Acele çıkmam gerek! "Yeni moda bir evlilik taşlaması, " dedim kendimce.

Söylediğin gibi hep; kendi sorularımı çiziktiriyorum cevap hanesinde. Haklısın!

Erkeklerin böyle şakalar yaptığını Batı kültüründen, Hollywood filmlerinden öğrendik ya diyorum.

Bizim Milliyet Blogcuların bir muzipliği ve inanıyorum.

Akşam döndüğümde ilk iş kafama takılan bu duyuruyu araştırmaktı. Google’ı unutmuş olmalıyım ki blog editörlerine sormak için e-mail atacakken yazdım beyaz kutucuğa İlker Konar ve 88 adet web sitesinde çıktı adı.

Ad soyad aynı adaşları vardı. İlk birkaç web sitesinde. Geriye kalanlar bizim Milliyet Blog’lardı

Sonra Afyonhaber.com da çıkıyor. Ölüm duyurularında adı soyadı, tarih 21.06.2007

Harbiş Mahallesinden, merhum emekli Başçavuş İhsan Konar’ın oğlu, Murat Konar’ın ağabeyi, emekli Astsubay Hasan Arsever’in damadı, Şeker Fabrikasından emekli Ruşen Ören, Pazarlamacı Levent Sökmen, merhum Abdullah Berkay’ın yeğeni, Efes Pilsen Fabrikasında Muhasebeci Eyüp Ören, Öğretmen Osman Sökmen ve Tayfun Yıldırım’ın kuzeni, Antalya’da Turizmci İlker Konar vefat etmiştir.

Cenaze namazı öğle namazına müteakip İmaret Camii’nde kılınacaktır.
Merhuma Allah’tan Rahmet Kederli Ailesine Başsağlığı Dileriz.

On gün sonra da dedesini yitirmiş aile. Yaşam bu kadar işte! Afyon gazetesindeydi ikisi de. Sırayı bozmuş ölümler de.

Bu akşam çok ama çok elemliyim, yastayım. Bir arkadaşımızı kaybettik yazışmamış da tanışmamış da olsak .

Milliyet Blogları yazarı, 68'li turizmci, sessiz sedasız ayrılıvermiş aramızdan.

İçimizden birisi. Gözyaşlarımı tutamıyorum diyorum. Işıklar içinde yatsın!

Ailesine de sabırlar diliyorum tüm Milliyet Blogcular adına.


Milliyet Blogcuğu orada duruyor.

Sanal Tanrıların katında
Blogcu İlker de ülkesinde Hades'in Blogları okunuyor.

Antalya sıcağından etmiş şikayet. Doğruymuş, emekçi dertleri yüreğinde düğümlenmiş. İnsanlara tavsiyeler vermiş çevre konusunda ve doğayı sevmiş
yangınlara karşı gelmiş, sigara içmemeye özendirmiş. Tertemiz kalpli Milliyet Blogcumuz ölüvermiş.

Çığlığı kalmış arşiv Bloglarında "On yıl daha yaşamak için kaç para verirsiniz?"

Ezgi UMUT ( not: Arkadaşımızın vefatını yeni duydum. Yazdığım bir manzume bile değil o anki hüznümden kırıntılar sadece. )

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..