Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '14

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog üzerine

Milliyet Blog üzerine
 

Ben, 27 Haziran 2009’dan bu yana Milliyet Blogla tanıştım. Diyebilirim ki o günden bu yana Milliyet Blog yazarlarından ve şairlerinden tüm ürünü olanlardan çok önemli bilgiler elde ettim. Güzel ve nitelikli yazılarından dolayı giyabi de olsa çok değerli insanlarla tanışma fırsatını buldum. Ben Milliyet Blog’u daha önce de dediğim gibi Akademik bir yüksek okul olarak görüyorum ve ben de bu okulun devamlı bir öğrencisi olduğumu düşünüyorum.

Öncelikle unutmadan Sayın Milliyet Blog mensuplarına, tüm çalışanlarına ve ürünlerini, yazımlarını ve şiirlerini zevkle okuma fırsatını bulduğum tüm yazın erlerine özellikle burada teşekkür ediyorum. Öncelikle herhangi bir konuda iddialı değilim. Benim defterimde vefa, paylaşmak, dostluk, saygı ve  sevgi kuşağı vardır. Bu bağlamda bir şeyler yazıyor ve bunları siz değerli dostlarımla paylaşmak istiyorum. Öğrendiklerimi, bildiklerimi bir kenarda raflarda kalmasına gönlüm asla razı değildir. Ben bir yerde “ yazmak yaşamaktır, söz uçar ve yazı kalır” diye düşünüyorum. Bu sözleri sanat ve kültür aşığı Eski Aydın milletvekillimiz rahmetli Mustafa Kemal Yılmaz ‘da sözlerinde ve yazılarında sık sık hatırlatıyordu. Bu güzel insanı da 10 Mart 2013 günü Aydın / Umurlu’da öbür âleme uğurladık, Onu da saygıyla ve rahmetle anmak istiyorum. 93 yaşında iken bu diyardan elveda etti…  

Millet Blog’ta bugüne yazdıklarımı şöylece sunuyorum:

Toplam Blog ( 1263 ), toplam yorum ( 1456 ), toplam mesaj ( 130), ortalama okuma ( 701 ).

Kategorilere göre yazdıklarım:

Şiir ( 424 ),kültür sanat (  125 ),Anılar ( 65 ), Kültürler ( 35 ), güncel ( 26 ),edebi ( 235 ), kitap ( 79 ), etkinlikler festivaller( 28 ), ben bildiriyorum (  22 ), deneme  ( 40 ), tarih ( 21 ), özel günler( 11 ), dünya şehirleri ( 9 ), blog ( 7 ), Anneler Günü ( 2 ), Öykü ( 3 ), dostluk ( 6 9, siyaset( 2 )Aşk ve evlilik ( 2 ) ve resim ( 2 ) gibi alanlarda toplam bugüne kadar 1263 yazı yazmış bulunmaktayım.

Ben şahsen fazla blog yazmaktan çok ne yazdım, ne kadar yazdım diye bir şey düşünmüyorum, neyi ve nasıl yazdım diye düşünüyorum. Bir gün bir genç şair arkadaşım sözü şiire getirence şöyle diyordu: “ benim bu güne kadar 1500 şiirim vardır “ diyordu, sizin ne kadar şiiriniz vardır? deyince ben ancak 40, 50 tane şiirim vardır” diye bildim. Yazdıklarımın çoğunu ben şahsen şiir diye saymıyorum” diye  yanıtladım. Şunu demek istiyorum yazdıklarımız  ilerisi için sağlam, kalıcı ve nitelikli olmalıdır. Ben böyle düşünüyorum. Ayrıca az ve öz yazmak gerekir diyorum.

İYİ BİR BLOG YAZARI OLMAK İÇİN ÖNEMLİ ÖNERİLER:

1- Blog yazmada uzmanlaşın, ustalık bilincine erişin,

2- Bloğunuzun bir amacı ve konusu olmalıdır,

3- Yazacağınız konu üzerinde titiz davranın,

4-  Yazacağınız yazı edebi konulara uygun olsun,

5-  Sözcüklere ve gramere dikkatli ve özen gösterin,

6-  “İşte yazıyı yazdım, burada bitti”  asla demeyiniz,

7-  Yazınızı bir iki kez daha okuyunuz ve gözden geçiriniz,

8-  Yazılarda hedefiniz belli olsun, düzenli yazınız,

9-  Yazılarınızda disiplini asla kaybetmeyiniz,

10- Sosyal ağlar üzerinden yazılarınızı zenginleştiriniz,

11- Tasarıma önem veriniz,objektif ve farklı olun,

12- Yazılarınızı başkalarıyla paylaşmayı seviniz.   

13- Yapılacak eleştirimlere açık, sakin ve duyarlı olun…

Tüm Milliyet Blogsever  arkadaşlarıma sağlık  ve başarılar diliyor, bu vesileyle salam ve saygılarımı sunuyorum...

Abdülkadir Güler

  

    

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..