Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

31 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Milliyet Blog yangın söndürme uçağı

Milliyet Blog yangın söndürme uçağı
 

Türk Hava Kurumu


Değerli okuyucularım. Milliyet blogda yazmaya başladığım günden bu yana gerçekten çok güzel arkadaşlıklara, çok güzel yazılara ve güzel projelere ulaşma imkanı buldum. Bu siteye üye olmamın sebebi “Milliyet” adına güvenerek karşımda düzeyli bir site ve insanlar bulabilme ümidi idi. Şimdi bu ümitlerimin boşa çıkmadığını görmek bana büyük bir haz veriyor.

Yazılarımı takip edenler sanırım benim İzmir aşığı biri olduğumu biliyorlardır.Evet ben İzmir’de çalışan küçük ekonomiyle büyük umutlar peşinde koşan bir kişiyim.Maddi imkanlarımın olanak tanıdığı her projede bulunmak beni gerçekten çok mutlu ediyor. Maddiyatın bittiği yerde ise maneviyat devreye giriyor.

Hiçbir siyasi partinin üyesi değilim.Kendimi siyasete yakın hissetmiyorum.Fakat Cumhuriyet, Milliyet ve Atatürk kelimelerini kendime hep yakın gören birisiyim.Belki de sırf bu düşüncelerimden dolayıdır THK Çankaya Şube Başkanı olan sayın Talip Bölükbaşı’nın bloglarını hiç kaçırmayışım.Kendisini hiç tanımamış olmama rağmen düşüncelerinin hep ruhumu okşayışı da belki bundan ibarettir.

Eğer kendisini tanımayanlar yada okumayanlar varsa ricam sayfasını bir kereliğine de olsa ziyaret etmeniz.Eğer ziyaret ederseniz sizde kendinize uygun bir blog mutlaka bulabilirsiniz.İşte size linkinide veriyorum. http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=592339&rn=K2 .Türk Hava Kurumu ile ilgili tüm bilgileri bloglarından yada kendisinden öğrenebilirsiniz.

Şimdi bu yazının asıl amacına gelmek istiyorum.Sayın Talip Bölükbaşı’nın gerçekleştirmeye çabaladığı bir projesi var.Bu proje senin benim için değil, hepimiz için organize edilmiş bir proje.Bu proje Türkiye’nin geleceği ile alakalı bir proje.Nedir bu proje ?

“Yangın söndürme uçağı alımı”.Bu mu ? Türkiye’nin geleceğiyle ilgili proje demeyin sakın.Hepimizin bildiği gibi dünyamızı tehdit eden bir küresel ısınma var.Dünya ile birlikte ülkemizde ısınıyor ve kuraklaşıyor.Şuanda ihtiyacımız olan en büyük değerlerden biride ormanlarımız. Ormanlarımız ülkemizin akciğeri olmasının yanında yağışlar içinde bir çağrı merkezi olmaktadırlar.Ormanlarımızı çoğaltmak var olanları da korumak hepimizin genel sorumluluğudur.Unutmamak gerekir ki ; Duyarlı toplumun temelinde duyarlı bireyler vardır.

Belki toplum olarak duyarlı olmayabiliriz.Fakat bu proje bireysel duyarlılığımızı göstermek için bizlere imkan tanıyor.

Blogdan takip edenler olduysa daha öncede Sayın Yusuf Aysan’ın Milliyet Blog Ormanı projesi vardı.İşte linki. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=98109

Ben orman projesine katılamadım, bir fidan bile hediye edemedim.Bunun için gerçekten çok üzgünüm.Fakat 5 Nisan’da ki açılışına mutlaka katılmak istiyorum.Katılmak isteyen herkezide orada görmek isteriz.Bu proje tuttu ve artık bir ormanımız var.Fakat sadece var olması yetmiyor.Onu ve diğer ormanlarımızı koruyup gözetmemiz de gerekiyor.Bu hepimizin vazifesi.

Sayın Talip Bölükbaşı’nın başlattığı bu kampanyaya ufakta olsa katılmanızı ve bireysel duyarlılığınızı göstermenizi tüm okuyanlardan rica ediyorum.

<ı>Katılım için yapmanız gerekenler.

Türk Hava Kurumu muhasebe müdürlüğünce belirlenmiş ve Milliyet Blog aracılığı ile yardımda bulunacaklar Türkiye’nin her yerinden Halk Bankası Anıt Şubesi’nde açılmış olan 1925 numaralı THK Yangın Uçağı Kampanyası hesabına yardımlarını yatırabileceklerdir.

İnternet ortamında bu kampanyaya katılacak olanlar ise ; Şube Kodu olarak 411’i girmeleri gerekmektedir.Hesap numarası olarak ta 1600-1925 girilecektir.

Yardımlarınızı yatırırken ya da internetten EFT yaparken isminizi ve isminizin hemen yanında parantez içinde
“ Milliyet Blog” yazmayı unutmayınız.Yardımlarınız için hiçbir havale ücreti alınmayacağını da buradan bildirmek isterim.

Orman yangınlarının söndürülmesinde bir damlada olsa suyunuz bulunsun istemez misiniz ?

Rejime ve Cumhuriyet Kazanımlarına Sahip Çıkmanın Bir Yoluda ;

Rejimin ve Cumhuriyetin Kurumlarına Sahip Çıkmaktır.

Dip Not : THK Yangın Uçağı alım kampanyası için tüm operatörlerden yangın yazıp 3919’a gönderin.Bedeli sadece 6 ytl’dir.Ülkemize katkısı ise yemyeşil ormanlardır.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..