Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Milliyet blog yazarları profili 2

Milliyet blog yazarları profili 2
 

Geçen sabah işe doğru yola koyulmuşum, artık şu profil yazımın 2. sini
toparlayıp, işlerden kalan zamanda yazayım diye düşünürken, yol üzerindeki boş binanın (epeydir boş bir şekilde duruyor) üzerinde kocaman fotoğraflı bir afiş dikkatimi çekti. SATILIK yazısının altında kocaman bir fotoğraf, onun altında fotoğrafı olan kişinin adı , sonra sırayla emlakçının adı ve telefon numarası var.

Anlamaz gözlerle afişe bakıp kaldım.İnsan ev alırken satan kişinin fotoğrafına bakıp mı alıyor? Hızla değişen bu dünya da alım satım işleride değişmiş dedim.

Artık yetişemiyordum çoğu şeye. Neyse dedim kendi kendime sen bırak yetişme işlerini de blog işlerini yetiştirmeye çalış. Blog işlerini yetiştirme olur muymuş demeyin, beş bin dört yüz yazarlık blog camiasının profilini çıkarırken titiz çalışmak gerekir ki doğru dürüst bir şey olsun. Yani yaptığımız işi iyi yapalım derdindeyim ayı zamanda.

Biraz faydalı olursam ne mutlu bana.

Blog yazarlarımızın %59'u yaptığınız sporlar kısmını boş bırakmışlar. Spor yapmıyorum gibi bir seçenek olsaydı işaretlenir miydi bilemiyorum ama ben %59'unun spor yapmadığını düşünüyorum. Geriye kalan %41 lik spor yapan kesimin hangi sporları yaptıklarına gelirsek, %10'u yürüyüş yapıyormuş, %9'u basketbol, %6'sı futbol oynuyormuş, %5'i de bisiklete biniyormuş. Geriye kalan %11'lik kesim de diğer sporları yapıyorlarmış.

Blog yazarlarımızdan sevdikleri müzikleri belirtenlerin müzik tercihlerini sıralarsak: türk sanat müziğini % 19, pop müziğini %18, klasik müzik %17, 5 rock müzik %17, türk halk müziği %9, 5, jazz %9, geriye kalan %10 da diğer müzik çeşitlerini sevdiklerini belirtmişlerdir.

Sırada blog yazarlarının sevdikleri mekanlar var. Yazılarını bu mekanlarda mı yazıyorlar bilinmez ama yüzdeleri şöyle:

%25'i doğa ile iç içe olacakları yerleri,

%25, 5'i deniz kenarlarını,

%22'si özel mekanları (özel mekan derken isim verilerek yazılan yerleri özel mekan adı altında topladım)

%13'ü de evlerini seviyorlarmış.

 
Toplam blog
: 193
: 998
Kayıt tarihi
: 13.01.10
 
 

Kırklı yaşlarda başladığım yazma serüvenine elli li yaşlarda da devam etmeye çalışıyorum. Ünivers..