Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Minareden at beni in aşağı tut beni

O değil de…

Birşey yazarken bilgisayar patadanak kendiliğinden kapanıyor ya.... pili mi bitiyormuş neymiş. İşte öyle yapınca çok canım sıkılıyor.

O değil de…

Kornişi kim icat etti… Bir de; güneşliğin amacı güneşten korunmak olmalıyken dışardan evin içi görünüyor diye güneşlik kullanılması bana çok enteresan geliyor.

O değil de…

Tükenmez kalemin tükenmesi çok üzücü çok saçma... İlkokula giderken ‘Ben bu kalemi istediğim renk yazdırırım’ diye bir geyik vardı. Öfff çok kötü çok…

O değil de…

Otobüste o hengamede ısrarla kitap okumaya çalışanlar ve ruj sürmeye çalışan kadınlara hep kafa yorarım. Sonrasında kafam yorulduğuyla kalır.

O değil de…

Erkek evin anahtarını neden yanında taşımaz da her defasında zile basar. Diş macununun neden ortasından sıkar da kadını çileden çıkarır ki…

O değil de…

Neden kız çocuklarına pembe erkek çocuklarına mavi yelek örülür… Bu durumda sarı renk yelek ne anlam taşır… Hem de neden ısrarla yelek örülür… bebek kısmısı ava mı gidecek…

O değil de…

Neden fala kimse inanmaz ama herkes fal baktırır. Falda neden hep 3 vakte kadar olayı vardır. Oysa gün 5 vakitten oluşuyor. Akşam ve yatsıyı neden falcı dikkate almaz… Falcıların zamanla bir sorunu mu var…

O değil de…

Böyle yazmak çok hoşuma gitmeye başladı. Hep böyle yazsam editörler bana darılır mı… arkadaşlar küser mi… otoritelerimiz kınar mı… Arkadaşlar küsebilir; bir kısım arkadaş t-cetveli olarak yazdığım dönemde seçtiğim resimleri çok kınamıştı da beni arkadaşlıktan reddetmişti… Çok ağlamıştım…

O değil de…

Çok güzel bir serinlik çıktı… akşam serinliği… Şimdi Kordon’da olmak isterdim. Şimdi şu anda. Körfez Güzeli’yle az mı gezdik oralarda… Ayaklarımıza karasular inerdi de yine de inatla gezerdik.

O değil de…

Çamaşır makinası neden inatla D’ye geldiğinde duruyor da ileri çevirmemi bekliyor… böyle yaparak ‘Minareden at beni in aşağı tut beni’mi demek istiyor. Ya da onun da benim gibi aklı mı karışmış!

O değil de…

Zor… zor…

:) İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..