Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşık olamayanlara korkak diyebilir miyiz?

O değil de…

Sayın yazarım Melih Özmen yazısında; ‘Unutma, cesareti olmayan hayal kuramaz… yani aşık olamaz’ demiş. Bu anlamda; aşık olamayanlara korkak diyebilir miyiz…

O değil de…

Caps Lock neden vakitli vakitsiz kendini belli etme çabası içine girip yazının bir bölümünü istemsiz olarak büyük harf yazmama sebep olur ki… Şimdi dikkat ettim de; ‘Caps Look’ Amerikan film artist ismi gibi… ‘Backspace’ de müzik grubu ismini andırdı… öyle... birdenbire… aniden…

O değil de…

Sayın yazarım Buğra Tokmakoğlu’nun yazılarına dikkat ediyorsunuz dimi… Çok genç olmasına rağmen çok iddialı yazıyor. MB’dan birileri sivrilip çıkacaksa Buğra onlardan biri olacak. Bu isme DİKKAT! diyorum.

O değil de…

MANGA; şarkı yarışmasında 2. olmuş… Yarışma isminden ziyade MANGA’nın isminin öncelikli anılmasından yanayım. Tebrikler MANGA…

O değil de…

Birkaç gün önce bir resim gördüm… kadının biri bebeğini yere fırlatıp tekmeliyordu… Hiç iyi dileğim yok o kadınla ilgili…

O değil de…

Bundan böyle yazılarıma resim koymayacağım. Nedeni yok… hiç sebepsiz…

O değil de…

Sayın yazarım Ahmet50 gibi ‘La Dolce Vita’ modunda oldunuz mu hiç… Olsun... bazen dağılmak iyidir…

O değil de…

‘Blog habercim’e baktım da, 495 kişi var… ‘Kişi’ Ne soğuk ne mesafeli ne itici bir laf. Düzeltiyorum; ‘Blog habercim’e baktım da, listemde 495 Sayın Yazarım var... Okuyucularımın da çoğunluğunu erkekler ve eğitimciler oluşturmuş.

O değil de…

Balkanlardan soğuk hava geliyor da balkonlardan neden halı çırpılıyor… İkisi de insanı hüzünlendiriyor…

O değil de…

Her insanın hayatında milat vardır... inanır mısınız... ben inanırım...

O değil de...

Akşam yemek yemedim... acıktım...

O değil de...

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..