Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
585
 

Minik Emir Der ki;

O değil de;

Bazen 'Yazıklar olsun!' diyerek olaya son noktayı koyarsınız. Daha onun üstüne söyleyecek söz kalmaz ama bazen durumu anlatmak için 'Yazıklar olsun!' bile yetersiz kalabilir....

Ne acı bi durum dimi?

Yazıklar olsun!

O değil de;

Okullar açılınca trafiğin durumu ne olacak ve tabi öğrencilerin de... Ve tabi tüm trafiktekilerin de... Zor bi cümle oldu ama.. idare edin artık...

O değil de;

Evet mi hayır mı söyle bana nedir senin cevabın...

O değil de;

Kalemim tutukluk yapıyo yazmıyo, mürekkebim bitiyo, kağıdım bitiyo, kelimeler kifayetsiz kalıyo, alfabedeki harfler yetmiyo...

O değil de;

yağmurlar dinmeden gel/tükenmeden dermanım/sen gelirsen çiçeklenir/dört bir yanım/rüzgarlar dönmeden gel/yazılmadan fermanım/yıllardır hasretinle/tutuşur kanım/ay karanlık olmadan gel/karanfiller solmadan/denizlerim durulmuyor/sen olmadan..

O değil de;

Çok sıcak var çok. Bazen beynime oksijen gitmediğini düşünüyorum... Ne olcak böle bilmem...

O değil de;

Minik Emir'im halasının misafiri. Minik Emir Der ki;

Ben sporcunun zeki çevik ve ahlaklı olanını severim. Buna karşılık Konfüçyüs der ki; laf ağızdan çıkana kadar o senin esirindir, çıktıktan sonra sen onun esiri!'

O değil de;

İyi bayramlar...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yazıklar olsun yetmeyince "şerefsiz herif(ler)" deme ihtiyacı hissediyor insan genelde. Selam ve sevgiler.

Efervesan 
 20.08.2010 10:29
Cevap :
:)))))))))))))) Evet, o da bi fikir. Sevgiler.  20.08.2010 14:04
 

Blog Makinesi filan mı var evinde :) Kalemin hep yazar inşallah. Bence "hayır", okul açıldığında trafik korkulduğu kadar kötü olmayacak :) Sevgiler.

Ata Kemal Şahin 
 20.08.2010 7:28
Cevap :
:)))) Blog Makinası benzetmesi müthişti... Trafik harbiden beni fena halde korkutuyo :)))) kavga falan ediyorum artık yollarda, tuhaf bişi oldum... bu arada umarım iyisin. Sevgiler.  20.08.2010 10:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1929
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 654
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster