Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

Minik ziyaretçi...

Minik ziyaretçi...
 

Çok uzun zaman oldu seni ziyarete gelmeyeli. Ama tüm çocukluğumun geçtiği, her sabah seni görerek uyandığım, her resmi tatil gününde önünde selam durduğum, varlığının bana ve tüm milletimize güç verdiğine inandığım ATAM, seni görmesi için bu sefer minik kalbi senin sevginle dolu oğlumu getirdim ANITKABRİN' E.
Nasıl mutlu oldu, nasıl heyecanlandı seni görünce o minik ziyaretçi ...

Benim de görmediğim yeni ziyaret bölümlerini beraber dolaştık, o minik ayakları bir kez olsun dinlenmeden, yoruldum demeden başından sonuna kadar yürüdü.
En çok Çanakkale ve Sakarya savaşlarının canlandırıldığı bölümler ile balmumundan heykelini inceledik. O masmavi gözlerine hayran hayran baktı oğlum.

Sinevizyon gösterisini başından sonuna kadar gözünü bile kırpmadan izledi.
İlgisini çeken bir diğer bölüm de Fox isimli av köpeğinin gerçek olması ve içinin doldurularak orada sergilenmesiydi. Arabalarını görünce hayran kaldı. Kullandığın eşyalar ve giydiğin kıyafetleri gördükçe yüzündeki mutluluk daha da arttı.
Ziyaretçi defterine senin için yazı yazdırdı bana, hiç silinmesin istedik bu anımız.
Daha sonra diğer tüm aile bireylerine gördüklerini bir solukta hayecanla anlattı.
Evet sen oradaydın ATAM, bizimle beraber, minik oğlumla yanımızdaydın.
Çok uzun zaman olmuş gelmeyeli,
Seni çok özlemişim ATAM...

Not: Resim wikipedia.org sitesinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 28
: 843
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

İçimden gelenleri yazmak ve paylaşmak adına ... Uzman doktor olarak çalışmaktayım. Yazmayı çok s..