Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Mış Gibi Yapılan İşler ve Hizmetler

Mış Gibi Yapılan İşler ve Hizmetler
 

Salih Arıkan


Kılavuz çizgi yaparız üzerine eşya konulur. Rampa yaparız engelli çıkamaz. Kaldırım yaparız insanlar yürüsün diye esnaflar işgal eder.

Beni geçenlerde bir kaç hava alanından aradılar. Biz personelimize işaret dili kursu vermek istiyoruz. Ama bir gün içinde. Bende bu kursların bir parça programı olduğunu ve bu modüle göre kursların verildiğini anlattım. Yine beni bir kurum arıyor. Ben bir engelli çalıştırmak istiyorum. Görüyor olacak yürüyebiliyor yani görünür engelli olmayacak yani ben engelli istemiyorum ama bu kadroyu da doldurmam ve ceza almamam gerekir demeye çalışıyor.

Engellilerle ilgili işleri ya adam gibi yapın yâda yapıyormuş gibi görünmeyin. Şunu hep ısrarla yazıyorum. Engellilerle ilgili bir çalışma yürütüyorsanız engellilerle ilgili dernekler engelliler ve ailelerinin fikrini lütfen alınız.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..