Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mısırdaki zengin dedem ve mirası

Mısırdaki zengin dedem ve mirası
 

Sonunda yıllardır varlığını ruhumun derinliğinde hissettiğim fakat somut olarak varlığını kanıtlayamadağım dedemin resmini buldum.... Aha yukarda gördüğünüz, ve çantasından dolarlar fırlayan zat benim dedem oluyor;)

Bir gün çıkıp bana dolarlar saçacağını biliyordum....

Neyse efendim karikatür den öteye gidemeyen bir dede o ne yapalım artık:) Fakat bugün Milliyette okuduğum bir haberde, hataylı bir iş adamı kızının turizm aşkından dolayı ona 5 yıldızlı bir otel inşaat ediyormuş. Bu pek şanslı kızımız da otelin Genel Koordinatörü ünvanıyla işletecekmiş bu oteli...

Aman Allahım işte bu haberi okur okumaz fesatlandım, kıskandım, delirdim, kaderime saydım da saydım.... Neden yani, ben burda hayal ürünü bir dede yaratırken, milettin babaları otel yaratır:)
Ben daha zekiyim, daha çalışkanım, daha iyi bir eğitimim var, daha güzelim, ne biliiiiimmmmm daha daha dahaaaaaa....... Ama nerdeeeeeeee........

Ben hala 15 ay para biriktirip araba alma fantezileri kura durayım.... Ancak öyle takılır mutlu olurum...
Şu dededen hayır yok anlaşıldı...

Yok mu mal varlığının çeyreğini bana bağışlamak isteyen?????

Sanırım yok....

Neyse

O zaman ben çalışmaya devam edip 40 yıl biriktireceğim parayla bir ev alıp alamayacağımı hesplayayım.... Bu hesaplar saoğlsun, olmayan matematiğim bile ilerledi....

Aferim banaaaa.

Aferim kızına otel yaptıran babaya....

Aferim babasının kızına....

Aferim sana ADİ DÜNYA.....

Alacağın olsun.....
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..