Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '06

 
Kategori
İnternet
 

MSN'ini açar mısın?

MSN'ini açar mısın?
 

Sene 2006. İletişimde sınır var mı? Yok... Herkes istediği kişiye hemen ulaşabiliyor mu? Elbette.

Cep telefonları ilk yaygınlaşmaya başladığı zaman, aman ne güzel dedik, evde, işte, dışarda, bakkalda, banyoda, hatta aklınıza gelebilecek her yerde kullanılan bir iletişim aracı. Her an isteyen kişi sizi arayabiliyor ve konuşuyorsunuz. Acil durumlarda ise, süper! Çok kullanışlı.

Bir süre sonra, yaşamlarımızda öyle bir yer edindi ki bu aygıt, öyle ilk çıktığı zamanlardaki gibi değil, artık herşey için insanlar birbirini arıyor oldu. Hatta işleri gereği cep telefonlarını suratlarına bantlayanları biliyorum. Bu bence bir meziyettir.

Peki, bazen ulaşılmak istemiyorsanız?

Aynı cep telefonu hadisesindeki gibi, şu an msn messenger da yazışmak gündemde. Birçok internet kullanıcısı 24/7 internette olabiliyor (benim gibi). Ben hiçbir zaman cep telefonumu sık kullanmadım. Ve çok aranıp sorulan birisi de değilimdir dürüst olmak gerekirse. Yalnız bir kez, cep telefonumu kapalı tuttuğum için azarlandığımı hatırlıyorum. Ah, hayır canım, annem değildi. Bir arkadaş, çep telefonumu niçin kapadığımı sorarak bana sitem etti. Neymiş, o sırada çok konuşmaya ihtiyacı varmış ama bana ulaşamamış. Peki sormuş mu bakalım ben ulaşılmak istiyor muydum o sırada? Muhtemelen hayır...

Aynı hadise MSN'de de var. Listenizde kim online, kim değil, kim meşgul, kim dışarıda görebiliyorsunuz. Hatta öyle patchler var ki şu anda bu program için, kim sizi listesinde engellemiş, kim offline görünüyor ama değil, kim gerçekten 'dışarıda' modunda, kim özellikle kendisi rahatsız edilmesin diye bu seçeneği seçmiş... Hepsini görebiliyorsunuz. Eh pes yani...

Bir gün aynen cep telefonunda olduğu gibi MSN'imi kapalı tuttuğum için sitem işitince, artık tepem attı. Tamam iletişim de, iyi hoş ama, ben de biraz gizli saklı bir kenarda ulaşılmadan kalmak istiyorumdur belki. Hatta eminim ki benim gibi düşünen ve hisseden birçok kişi vardır... Değil mi?

Böyle bir programı makinama kurduysam eğer, her saniye el altında ulaşılabileceğim anlamına mı geliyor yani? Valla bilemedim... =) Sizinle paylaşıyorum işte.

 
Toplam blog
: 12
: 3123
Kayıt tarihi
: 08.05.06
 
 

Hayatını her türlü çizgi roman, çizgi film ve birçok insanın 'çocukça' olarak nitelendireceği şeyler..