Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '19

 
Kategori
TV Programları
 

Mucize Doktor Kalplerde

"Mucize Doktor" dizisini izlediğim ilk günden beri konusu beni en çok saran yapımlardan biri oldu. İzleyicimiz de benimle aynı fikirde ki dizi ilk bölümüyle reytingleri altüst etti. Bundan sonraki bölümlerde de birinciliği kimseye kaptırmayacağına eminim.

Ali'ye hangimiz hayran olmadık?  Hayatındaki bunca engele rağmen pes etmeyişi ve hayaline koşar adımlarla yürümesi takdire şayan. Haydi itiraf edin hayatta çok azımız Ali kadar cesuruz öyle değil mi? Sizin hayatta bütün kapılar yüzünüze kapandı mı hiç? Yine de büyük bir inançla ayağa kalkıp savaştınız mı kader denen oyunbozanla?

Ali'nin küçüklüğünün anlatıldığı sahnelerde kalbimden parçalar kopa kopa ağladım. Babasının gözünde kocaman bir hiç olan , abisinden ve tavşanından başka kimsesi olmayan Ali bana bir zamanlar hikayesini çok iyi bildiğim bir çocuğu hatırlattı. Küçük Ali bir mucizeydi ama bu hayatta kaçımız mucizelere inanırız ki? Abisinin ölümünden onu sorumlu tutan Ali'nin babası  en savunmasız oğluna nasıl kıyabildi? 

Bazen öyle çocuklara rastlıyoruz ki bu çocuk gerçekten bu anne babanın evladı mı diyebiliyoruz. Ali kesinlikle babasının oğlu değil. O bambaşka bir dünyadan. Sevgi, şefkat,iyilik dolu bir dünydan gönderilmiş o. Babası onun küçücük dünyasını "Artık yapayalnızsın" diye haykırarak öylesine paramparça etti ki o sahneyi izlerken yüreğim dağlandı. Ben de küçük Ali'nin yerinde olsam kimse bir daha bana dokunsun bile istemezdim. Çünkü bütün olup bitenden kendimi suçlardım.

Küçük Ali gibilerin dünyasını yıkmayın. Şu körleşmiş önyargılarınızdan bir sıyrılın artık. Onun gibi karakterler hayatta kolay yetişmiyor. Ali gibi mucize çocuklara toplumda şans verilsin ki dokundukları hayatı güzelleştirsin, saf sevgiyle şifalandırsın. Mucizeler harabelerde gizlidir. Çok acı ama ne yazık ki gerçek.

Mucize Doktor Ali Vefa karakterine hayat veren Taner Ölmez'i canı gönülden kutluyorum. Öyle iyi bir oyunculuğu var ki sanki Ali'nin yüreğiyle nefes alıyor gibi. Umarım Ali'nin paramparça dünyasını bu hastane iyileştirir  ona kocaman bir aile olur orası. Bir seyirci olarak beklentim bu yönde. Keşke gerçek hayatta da Alilerin çevresinde böylesine duyarlı insanlar olsa da onları bir sevgi çemberiyle kuşatsa. Bazen bir hayalin peşinde koşarken sadece o hayale kendinizi adamışken bir bakarsınız ki ; bittiği yerden başlayan hayat türlü türlü hikayeleriyle sizi sarmalamış. "Mucize Doktor" kalplerde iz bırakarak yayın tarihinin unutulmayan dizileri arasına gireceğini şimdiden belli etti.

Son söz olarak yolun açık olsun "Mucize Doktor" diyorum.

 
Toplam blog
: 32
: 210
Kayıt tarihi
: 08.09.19
 
 

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik mezunuyum.İlgi alanlarım kişi..