Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '15

 
Kategori
Söyleşi
 

Mucize su... Şifa dağıtıyor..

Mucize su... Şifa dağıtıyor..
 

26.12.2015

Ülkemizde bir çok termal tesis var ve her birinin de hemen hemen aynı faydaları var diye biliyordum fakat insan ilgilendiği zaman daha öğrenecek çok şeyin olduğunu fark ediyor. Selahattin Şerefoğlu Pertek Termal tesisin sahibi öylesine sakin, güven veren bir yapısı var ki, sanırım bu suyun sırrı olmalı ki, diye düşünmekten kendimi alamadım.

Bir sohbet esnasında Şerefoğlu diyor ki; yaşlı bir çiftin beş günlük kullanım sonrası yanına gittim. Nasıl memnun kaldınız mı diye sordum. Ve yaşlı teyzemizin cevabı şu oldu. Ben mesela; yılardır sandalyede namaz kılardım. Beş günlük kullanımdan sonra normal namaz kılabiliyorum artık, dedi.

Özellikle bu sözü duyduktan sonra Şerefoğlu ile röportaj yapmaya karar verdim. Beni çok etkiledi. Suyun mucizevi etkisi. 

Bu suya içerek ve girerek kullanılıyor sanırım biraz anlatır mısınız?

Banyo kürü 36. 38. 40 derece havuzlar mevcut. Karışım yok doğal haliyle geliyor. Suda radyoaktif madde olmadığı için girmede süre sorunu yok.

Girerek faydalarını anlatabilir misiniz?

İçinde sıvı karbondioksit olduğu için deri altını beslediği gibi suyun içersine giren hastanın mikrobunun yaşama şansı yok ve mikrobu yok ediyor. Hastaların birbirine mikrobu bulaşmıyor. Böyle olmasına rağmen yaralı hastaları ayrı ünitelerde sudan yararlandırılıyor.

Hangi hastalıklara iyi geliyor?

Egzamanın her türüne, diyabet yaraları, MS, Parkinson, Zihinsel Engellilerin bu suyu kullandığında sakinleştiği görüldü. Her türlü romatizmal hastalıklarda, eklem hastalıklarında, inme(felç), egzema ve cilt lekelerinde, larenjit, faranjit, sinüzit,
- Kemik ve dişlerin gelişiminde, Hamilelik sonrası ve yaşlılıkta artan magnezyum ve kalsiyum ihtiyacında çok faydalı etkileri var.

Mesela; Parkinson hastalarının istem dışı hareketlerinin durduğu gözlendi. İnönü Üniversitesi bir tespitine göre kullananlar hemen vücut ağrılarından kurtuluyor. Sudaki maznezyum, kalsiyum, bikarbonatın vücuda bir çok olumlu etkileri oluyor.

Mesela ülseri de iyileştiriyor mu?

Tabi ki, iltihabı yok ediyor. Bayanların yumurtalık iltihabını kurutuyor. İltihap kuruyunca doğurganlığı olumlu yönde etkiliyor. Yine prostata da çok iyi geliyor.

Bir de vücuttaki fazla su miktarını atınca dolayısıyla kişinin kilo vermesini de sağlıyor. Yani vücuttaki şişlikleri yok ediyor.

Gerçekten inanılır gibi değil, suyun çok önemli özelliklerini biliriz fakat bu su insanı gerçekten ihya ediyor diyebiliriz.

Belgin Hanım, ortopedik ameliyat sonrası yürümesine izin verilmeyen hasta orada 5. gün yürümeye başladı.

Sizi çok etkileyen bir çok örnek görmüşsünüzdür. Bir tanesini anlatır mısınız?

Bir arkadaşım 4 aydır yürüyemiyordu. Beni aradı ve dedi ki, dün gece sabaha kadar ağladım. Çok şaşırdım, bakın neden ağladığını birazdan anlatacağım. Kalça ameliyatı geçirmişti. Bu suyun şifası ile 5. gün gece tuvalet ihtiyacı için lavaboya giderken, farkında olmadan gece uykusuyla aletsiz bir şekilde tuvalete gittiğini görüyor. Eyvah ben yürüyorum, diyor. Sabaha kadar ağlıyor sevinçten, artık yürüyorum, diye.  

Biraz da içmenin faydalarını anlatır mısınz?

Hasta yatalak ise suya giremiyor. İçerek vücudundaki fazla suyu atabiliyor. Mide ve bağırsaklarında ne varsa temizliyor. Böbreklerinde taş olanı 1. günden itibaren boşaltıyor. Kolit rahatsızlığını kesiyor, saç dökülmesini engelliyor.

Ciltteki her türlü egzama, doku yenilemesi ve kırışıklıkların giderilmesi, sedefi yok ediyor.

Elazığ havalimanına yalnızca 45 dakika uzaklıkta bulunan tesis sadece şifalı suyu ile değil aynı zamanda doğa harikası olması, tek diş sarımsağı, stevia denen özel bitkisi, 30 bin tane ağacı, bademi, çamı, bahar da açan mis gibi karanfilleri ile tam bir stres atma yeri. Sağlıklı yaşayıp, sağlıklı yaşlanmayı sağlayarak ezber bozuyor. Bu kadarla da kalmıyor, mucize su, mucize adam Dünya Yaşlılık Derneği Başkanının ismini alarak kimbilir daha ne tür mucizevi etkileri olacak.

Sağlıklı yaşam ve sağlıklı yaşlanma, genç kalma artık elimizde..

Teşekkür ediyor ve başarılarınızın devamını diliyoruz.

e-mail:belginturan@gmail.com

 
Toplam blog
: 439
: 512
Kayıt tarihi
: 04.02.09
 
 

Lisansını Anadolu Üniversitesi/ İşletme Bölümü ve Anadolu Üniversitesi/ Sosyoloji Bölümlerinde “O..