Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '18

 
Kategori
Blog
 

Muhalefet Kendine, AKP de Bize İnanmadığı İçin Yazdıklarımız İşe Yaramıyor

Buradan tespit ve uyarılar yapıyoruz lakin boşuna, en kötüsü oluyor; yazılarımız okunmuyor.

Kötü yazdığımı düşünmüyorum, aynı konuları tekrar ettiğimi de, her yazdığımda mutlaka yeni bir şey var.

Hep sorun hep sorun üstelik aynı şeyler insanlar bıkmış olabilirler. “Hep sorun hep sorun insanlar bıktı” olabilir de ”aynı şeyler” konusuna katılmıyorum ve bu hususta iddialıyım 4000 küsur yazıda 4000 ayrı konu.

Ben biraz şeytanım yazılarımın engellendiğini de düşünüyorum, benim yazılarımı asla on kişi okumaz, Kerim Korkut’un adı yeter.

Yazılarım okunmasın çok da tın okumayanlar için üzülüyorum ülkelerini seviyorlarsa bununla ilgili hiçbir yerde bulamayacakları çok önemli ayrıntıları kaçırıyorlar.

Ben utanmaz arlanmaz bir adamım yayınlandığı sürece kimse okumasa bile yazarım da okumayanlar kaybederler çünkü yazılarımdaki bazı detayları hiçbir yerde bulamazlar.

Aykırı olmamın da etkisi var tabi ne parlatmayı biliyorum ne de yağcılık yapıyorum. Vetanı yüceltsem, haini dövsem, ehlak namıs bak ne okuyanım olur ama! İstemem, beni okuyan bana inanan olmalı.

Bana deli Korkut derler zerre kadar tavizim yoktur, sıfır çekmeye razıyım!

Bir dezavantajım da tarafsız olmak, iki taraf da bizden değil diye okumuyor olabilir. Yazılarımı bugüne kadar 4 milyona yakın kişi okumuş, bazı ülkelerden fazla.

Bir şeyleri düzeltmek için eleştirel yazmak zorundayım. Bu, ülkemizde her şeyin kötü gittiği anlamına gelmez daha iyi olsun diye. Şunu anladım ki eleştirel yazılar okunmuyor, illa öveceksin.

Kerim Korkut riskli yazar, sözleri bir batman bal ile yenmez, ağır geldi demek ki. Önemsenmediğimi düşünmüyorum tersine önemli buldukları için.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..