Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '21

 
Kategori
Siyaset
 

Muharrem İnce Yapar mı?

Kızdım öfkelendim bir çok insan gibi 'en önemli ve kritik dönemde partisine destek olması gerekirken terketmeyi tercih etti' diye.

Yirmili yaşlarda ilk sandık deneyimimden yirmi beş yıl aradan sonra kendisine oy verdiğim için partisine yapılacak olan önümüzdeki en önemli genel seçimlere gidilirken yapmış olduğu hareketini eleştirdiğim için 'ucuz politikacı' diye de yaftaladığım oldu kendisini ama ülkeye yeni umut yeni şeyler ve ezber bozacak proğramla halkın karşısına çıkacaksakendisiyle ilgili ön yargılı olmamamız gerektiğini düşünüyorum.

Önümüzdeki günlerde parti kuracak olan Muharrem İnce'den bahsediyorum.

Son otuz yıl içinde geçmişte partilerinden o veya bu gerekçelerle ayrılarak parti kuran kim olduysa başarı sağladığını söyleyemeyiz. Hepsi parti kurduktan sonra unutulup gittiler ama İnce'nin durumu biraz daha farklı bir durum gibi geliyor bana.

Altmış yaşıma kadar hiç bir siyasi partinin kapısının önünden bile geçmeyen biri olarak parti sempatikliğinden daha önemlisinin lider olduğunu söylemek isterim. Bu benim düşüncem.

İnce'ye kızdım falan ama sanki farklı bir rüzgar estirecek gibi geliyor bana. Hem 2018 seçimlerinde yüksek oy alması sebebiyle hem de Demirelvari uslüplarla vatandaşa yaklaşımıyla işi göğüsleyebilecek gibi duruş sergiliyor henüz partisi kurulmadığı halde.

Bir de halkın karşısına başta ekonomi olmak üzere radikal kararlarla çıkmayı hedeflerse ülkenin gidişatını değiştirebilecek lider olarak karşımıza çıkabilir.

Başta şunu söyleyelim, Muharrem İnce istisnasız bütün parti seçmenlerinden oy alabileceğini düşünüyorum.

Başta ben olmak üzere biz lazlarda bir kişi bir hata yaptığı zamanda hemen parlıyoruz olayı enine boyuna tam olarak ölçmeden tartmadan düşünmeden. Yanlış bir tutum tabi.

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..