Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Muhasebeyi boylarıyla yapanlar varmış

Muhasebeyi boylarıyla yapanlar varmış
 

Böyle bir konuya ancak gülerim


Bundan yaklaşık bir ay önce yayın sırasında bir dinleyicim bana telefon ile ulaştı. Muhasebeci olan baldızının, iş yerinin kapanması sonucu, işsiz kaldığını ve çok acil bir şekilde, işe ihtiyacının olduğunu söyledi. Baldızına iş bulma konusunda, benim yardımcı olup olamayacağımı sordu? Şöyle biraz hafızamı yokladım ve bir arkadaşımın yardımcı olabileceğini arkadaşımla görüştükten sonra, ona döneceğimi söyledim.

Arkadaşımı aradım ve konuyu açtım sağolsun arkadaşım beni kırmayıp, yardımcı olabileceğini söyledi.

Ve arkadaşımın vasıtasıyla muhasebeci baldız ile dinleyicimi ilgili şirkete gönderdik. Buraya kadar herşey gayet normal ve güzel, hatta tatlı bir huzur duydum diyebilirim, yardımcı olabildiğim için. Ama gelin görün ki görüşmenin sonucu hiçte tatlı olmamış. Yorum yapmadan yazayım diyorum ama yapamıyorum inanın yazarken bile sinirleniyorum. Neyse bir kaç gün sonra yine aynı dinleyicim aradı. Hal hatır faslından sonra, ben baldızının işe alındığından çok emin bir şekilde soruyorum. Baldız işten memnun mu?

Sorduğuma soracağıma pişman oluyorum. Efendim bizim dinleyici ile muhasebeci baldız, ilgili şirkete gitmişler. Bir grup hanım, karşılamış bizimkileri. Çokta güzel ilgilenmişler, ağırlamışlar. Ama gelin görün ki görüşmenin sonucu, pekte hoş geçmemiş. Sözü fazla uzatmaya gerek yok. Musabeci kızımıza vermiş oldukları cevap aynen şudur.

-Aslında bizim muhasebeciye ihtiyacımız var ama malesef boyunuz kısa olduğu için sizi işe alamıyacağız.

Şimdi ne diyeceksiniz bu duruma. Ben yorum yapmadan yazmayı düşünmüştüm ama yazarken tahammül edemiyorum. Hayır yani, bizim kız muhasebeci diye, görüşmeye gitmişti değil mi? Yoksa ben yanlışmı hatırlıyorum yoksa manken ihtiyaçları vardı da biz mi yanlış anladık? Ne zamandan beri muhasebe boyla yapılıyor?

İşe almama sebebini, hangi akla hizmet, kızın gözünün içine, baka baka söylemişler ki çok alakasız ve saçma bir sebep. Bunu bir erkek söylemiş olsaydı, başlardım söylenmeye erkeklere yüklenmeye. Yok efendim erkekler yapılacak işe, bakmıyorlar da kadınların fiziğine göre karar veriyorlarda. Bilemiyorum artık ben fazla bir yorum yapmayayım size bırakıyorum, varmı bir yorumunuz. sizce muhasebe boyla mı yapılıyor?

 
Toplam blog
: 9
: 1308
Kayıt tarihi
: 24.11.08
 
 

1975 doğumluyum. Merkezi Antalya olan olay radyoda yayıncıyım. Zaman zaman tiyatro yapıyorum. Hayatı..