Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mühim değil

Mühim değil
 

Senden sonra ben ben olamadım

Senden sonra kimse sen olmadı

Ne acı senden sonra diyebilmek, dilime mühürler vurulsun

Ne acı ardından yazmak, ellerim hançerlensin

 

Seni sensiz yaşayamıyorum 

Ardından bakakalmak, bir hiç 

Bu kadar çaresiz olur muydu insan

 

Yanında kalmak istiyorum 

Benim ol istiyorum, gözlerine bir tek ben dalıp gitmeliyim

Kokunu içine çekmenin ne hissettirdiğini bir tek ben bilmeliyim

Sana dokunmak bana has olmalı

Seni sevmek bir hüner bende

Tutsak kaldım

Saatlerim çalışmıyor, hava karanlık, kahvem yok 

Herkes her şey sana benzedi

Teker teker terk ediliyorum 

 

Yemin ederim öleceğim özlemekten 

Seninle yaşamamız gereken o kadar çok anımız olacaktı ki

Duruldum

Gitme dememe bile fırsat tanımamak hainliğinin tanımı

Gelsen yine kabul ederim andım olsun

Çaresizliğimi anlamaz mısın bu cümleden

 

Düğümlenmiş kelimeler boğazımda ne çıkıyor ne de susabiliyor

Aşkındı başımı döndüren 

Göz pınarlarımdan sen sorumlusun 

Ama olsun yine gelirsen yine kabulümsün

 

Sezen'in dediği gibi Ben Öyle Birini Sevdim ki ..

Ben öyle birini sevdim ki yaktı, yıktı, parçaladı, gitti

Hayatımın direği sen 

Ayakta duramıyorum bilesin

Yanımda olsaydın cümleleri kuruyorum, sahipsiz kalıyor

Sevmek eylemini sende öğrendim

 

Bende hal kalmadı 

Geleceğine inanarak geçirdiğim şu günlerin sonuna yaklaşıyorum

En büyük yarayı taşıyorum

Ve sanıyorum ki tükeniyorum

Ama olur da bir gün gelmek istersen yine kabulümsün andım olsun

Bakma böyle sitemli yazdığıma 

Ben kırgınım sadece

Ama sen gel her şey geçecek 

Ama sen gel söz veriyorum her şey düzelecek

Çaresiz bıraktığın bana acımanı bekliyorum

Umduğum bensiz bir hayata başlamamış olman 

Asıl yıkan bu olur

 

Çok ağlıyorum 

Üzgünüm

Zevk almıyorum

Yemiyorum, içmiyorum

Konuşmuyorum

Boşluğa dalıp gidiyorum

Bitkisel hayatımı yaşıyorum

 

Hadi gel 

Yemin ederim her şekilde kabulümsün

Oysa ki seni sevmek gökyüzüne benzerdi

Saf, temiz, mutlu, huzur yüklü

Neden zehire döndü bilemedim

Akıl sır erdiremediğm sevgilim

Her şey olduğu yerde

Diş fırçan, tarağın, kıyafetlerin, sevdiğin oyuncağın teo

Ve sen ait olduğun yerde hala kalbimde bir yerlerdesin

Mühim değil bekliyorum

Tüm çaresizliğimle sesleniyorum gelsen yine kabulümsün andım olsun ..

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 8
: 260
Kayıt tarihi
: 11.09.13
 
 

28 Şubat 1997 tarihinde Diyarbakır'da doğdum.Hemşireyim.Arkadaşlarım tarafından sevilen, uyumlu, ..