Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '16

 
Kategori
Deneme
 

Mükemmel bir boşluk!

Mükemmel bir boşluk!
 

Gözlerimi kapattım ve kendimi hayat içinde görmeye başladım. Ve mükemmel bir boşluk içindeyim ve belki ana rahmindeyim. Gözlerimi açtım onu, güneşi gördüm; perde-perde üzerime gelirken gözlerim karanlıktan doğallığına maviliğe döndü!

Mükemmel bir boşluk içindeyim!

Tıpkı Muse gibi

Tıpkı Redd gibi

Yüreğimden yükselen yaşama aşkı ve sen

Her yerdesiniz!

Gökyüzü ve güneş buluşunca ben ve hayat buluştuk!

Gözlerimi yeniden kapattığımda ışınlar dolusu bir geleceğe doğru uzanıyorum:

“Sen kalbimi durdurdun

Dünya dönmesin olsun”-Redd (Yeni album: Mükemmel Boşluk)

Tıpkı matematikte üssel fonksiyon gibi –ya da peygamber gibi

Bir hoşluğa boğuldum!

Evet, dün ölüydüm ama bugün yeniden doğdum!

Üzerimdeki elbiseleri tamamıyla sana karşı soyundum!

Beden mi, Ruh mu?

Tabi ki ruhum, mükemmel bir boşluk

Tıpkı ana rahminde gibi!

Kalbimi elime alıp senin için öptüm!

Tadı çok güzeldi!

Gözlerimi lens gibi yeniden yerine yerleştirdim

Ve artık net görüyorum

Kırk küsür yıllık gözlüğümü değiştiriyorum

Senin için!

Yıllar sonra cismimi sende buldum

Benim özgürlüğümsün

Tıpkı vücudumdan bağımsız sana aitmiş gibi

Sen benim için erinçsin!

“Aşkla-aşkla-aşkla”-Redd

Sis perdesini dağıttım- ben güneşim!

HOŞLUK-BOŞLUK-BAĞIMSIZLIK-ÖZGÜRLÜK-ÖZGÜNLÜK

Kelebeklilik hali gibi bir günlük bir ömür mü

Yoksa Richard Bach’ın bahsettiği “Sonsuza uzanan bir köprü” mü

Evet, bilinen domuzcuk öldü ve fırına verildi bile

Gözlerimi kapadığımda bir rüya gördüm

Tabut içinde ölüyordum

Mükemmel bir boşluk

Gözlerimi açtım

Sesini işittim

“Konuştuk havadan sudan”

Su demişken bir sel var içimde!

Birden bire dünya doldu içime ışığınla beraber

Yeniden doğma kararı verdim

Sonra yine ben, ben oldum

Sen, sen oldun

Ahiret bozuldu

Mükemmel bir boşluk

Tıpkı aşk gibi

Tıpkı sevgi gibi

Dünyada hayat vuku buldu

Adım Domuzcuk değil

Adım Deli!

“Tam bir delilik”- Redd

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..