Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '09

 
Kategori
Magazin
 

Mum kokulu Hande

Mum kokulu Hande
 

çok ayıp


Hande Ataizi, sevgilisiyle Beyoğlu'nda bir eğlence yerinden çıkarken kendisine soru sormak isteyen muhabirin başında şemsiye kırdı!.

Dün gece bir televizyon kanalında gördüğüm sahneler gerçekten utanç vericiydi.

Fox kanalda yayınlanan dizisi kaldırıldığı için üzgün olan Hande, öfkesini muhabirden çıkarmak istedi.

-Bıktım sizden, bırakın peşimi

-Benim peşimden gelen cahildir

-Yanımdaki sevgilim de aynı ben de değişmedim. Hem de kapalı giydim hala ne istiyorsunuz benden? diye ağza alınmayacak küfürler edip muhabire saldırdı.

Neye uğradığını anlamayan genç adam, üstüne panter gibi atlayıp hakaret eden oyuncuya(!) hiç tepki vermedi koluyla, başını yüzünü korumakla yetindi sadece.

Hande Ataizi'nin alkol duvarını aştıktan sonra hareketlerini kontrol edemez olduğunu yanındaki sevgilisinin bilmesi gerekirdi. Hiç değilse Hande'nin bu sabah uyandığında yüzü kızarmamış olurdu. Bir süre adından bahsedilmeyen oyuncular kendilerinden söz ettirmek adına akla zarar skandallar yaratıp kısmen de olsa sözlerini ettiriyor gündemin baş köşesine oturuyorlar. Aslında bitişin son çırpınışları olarak görüyorum oyuncuların bu tarzlarını. Akıllarda daha saygın kalmak varken bu basitlik neden?

Çok ayıpladım, başında şemsiye kırılan genç muhabirin o savunmasız hali içimi sızlattı ama magazincilere de böyle bir ders gerekiyordu dedim. Gerekli gereksiz, değerli değersiz birilerinin peşinden koşmaz onların çöreğini ballandırmazsanız belki hizaya gelirler.. Baksanıza, cici:) Hande "benim peşimden gelen cahil!"dir diyor. Siz cahilmisiniz? Değilseniz, kesin ilginizi olsun bitsin. Kime ne bunların nerede nasıl eğlendiği..


İnternet haber


Gülriz'den sevgilerle


 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..