Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Mümkün olsaydı, gücüm yetseydi

Mümkün olsaydı, gücüm yetseydi
 

Görsel alıntı


Dost, beni sorunca iyiyim diyorum,  

Gerçekleri dosta yansıtmıyorum, ,

Bazen gözlerimden nehirler akıyor,

Yüreğimde şiddetli şimşekler çakıyor,

İç dünyamda deprem, volkanlar kaynıyor…

******

İşte o zaman sanki dağlar başıma yıkılıyor,

Bütün bunlar yeryüzünde olan haksızlıklar,

Öfkeler, nefret ve kavgalar, sebep oluyor,

Üzülmemek elde değil, üzüntü yürekten geliyor,

Hüzünler, dertler, kederler insandan geliyor…

******

Mümkün olsaydı, gücüm yetseydi,

Kavgayı, bir yaprağın üzerine yazmak isterdim,

Sonbahar da yaprak kurusun dökülsün diye,

Öfkeyi, bir bulutun üzerine yazmak isterdim,

Yağmur yağınca bulut yok olsun diye…

******

Nefreti, karların üzerine yazmak isterdim,

Güneş açınca sıcakta karlar erisin diye…

Haksızlığı, ırmaklara nehirlere dökmek isterdim,

Seller alıp götürsün deryalara döksünler diye…

Sevgiyi, dostluğu bebeklerin yüreğine yazmak isterdim,

Onlarla birlikte büyüsün tüm dünyayı sarsın diye…

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..